علی اکبریان

همکار محترم آقای علی اکبریان ( مدیر مدرسه - پیش‌دبستان و دبستان۱ میزان (پسرانه) - مدرسه میزان )


آخرین ارسال‌های من

کتاب‌های مطالعه شده

71
اصول و فلسفه آموزش و پرورش تالیف محمدرضا شاه‌آبادی
راه‌کارهایی برای معلمان خوب و موفق تالیف مشترک محمدرضا شاه‌آبادی و نرگس انهاری
کتاب حقوق تربیتی کودک در اسلام
کتاب ارتباط با خداوند در خانواده
کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند
کتاب کودک، خانواده، انسان
روانشناسی کودک و اصول تربیتی جوانان نویسنده: ژان پیاژه پیر هانری سیمون ترجمه: عنایت الله شکیباپور
روانشناسی تربیتی (پرورشی) نویسنده: زهره رئیسی
روانشناسی تربیتی تالیف: دکتر محمد پارسا
روانشناسی تربیتی نویسنده: دکتر پروین کدیور
روشهای آماری در روانشناسی ، علوم تربیتی و اجتماعی تالیف: دکتر حسن پاشا شریفی دکتر جعفر نجفی زند
روانشناسی تربیتی تالیف: دکتر علی شریعتمداری
کتاب جنگ علیه خانواده
کتاب نسل نوخاسته
كتاب “چگونه صحبت کنیم تا کودکان گوش کنند و چگونه گوش کنیم تا کودکان صحبت کنند”
كتاب “درمان والدین نوجوانان مشکل آفرین”
پرورش مهارت های اجتماعی، هیجانی و رفتاری کودکان
كتاب “موفقیت در تربیت فرزندان با رویکردی عقلانی – عاطفی،
كتاب “هر کودکی می تواند رفتار صحیح را بیاموزد”
كتاب “اثر بازی‌های ویدیوئی و رایانه‌ای بر کودکان”
تربیت فرزند از نظر اسلام تالیف آیت‌الله حسین مظاهری
تعلیم و تربیت و مهندسی فرهنگی تالیف حسن ملکی
راه‌های تشویق دانش‌آموزان به پرسش تالیف مشترک جنی ویلسون و سالی گادنیو ترجمه‌ی اسماعیل سعدی‌پور و منیژه شهبازیان
روان‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی تالیف علی‌رضا کاکاوند
فلسفه فناوری اطلاعات و تعلیم و تربیت تالیف سعید ضرغامی
سازگاری اجتماعی و عوامل موثر بر آن تالیف سیما حاج‌عبداللهی
مهارت‌های یاددهی-یادگیری اثربخش تالیف حسین فرخ‌مهر
زنگ تفریح مطالعه (اصول یادگیری پایدار) تالیف اعظم منتظری
جذاب‌سازی کلاس‌های دینی کودکان و نوجوانان
روانشناسی تربیتی تالیف یوسف کریمی
ایجاد انگیزه در کودکان تالیف الیزابت هارتلی‌بروئر ترجمه‌ی احمد ناهیدی
روانشناسی رشد تالیف آیلین آلن و لاین ماروتز و ترجمه‌ی اسماعیل سعدی‌پور، فاطمه رسولی و هدی‌السادات احمدی
راهنمای بهداشت بلوغ پسران برای والدین و مربیان تالیف علی‌اصغر علیزاده و معصومه علی‌محمدیان
روش‌شناسی مطالعات برنامه درسی تالیف ادموند‌سی شورت با ترجمه‌ی محمود مهرمحمدی
کتاب تفکر، سریع و کند
کتاب هنر شفاف اندیشیدن
مدیران و چالش های تصمیم گیری
کتاب نوپای ناب یا The Lean Startup نوشته اریک ریس
کتاب خلق مدل کسب و کار - استروالدر
کتاب دوره عمر سازمان
کتاب صفر تا یک نوشته پیتر ثیل
کتاب طرح تجاری یک صفحه ای
کتاب پیشگام: منتخب جمله های جف بزوس
کتاب مدیریت منابع انسانی گری دسلر
کتاب مدیریت رفتار سازمانی رابینز
معرفی کتاب ۵۳ اصل در مدیریت انسانها
کاربرد هوش هیجانی در مدیریت پروژه
کتاب حس برند
آموزش گام به گام تدوین طرح بازاریابی
کتاب گاو بنفش ست گادین
کتاب ساختن برای ماندن
کتاب خلق مدل کسب و کار
کتاب چرخش گلوله پشمی بزرگ
کتاب 5 سطح از رهبری – جان ماکسول دوره آموزش NLP
کتاب معضل نوآوران
مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ‌ساخته می‌شوند
رهبران آخر از همه غذا می‌خورند
کتاب امام حسین و ایران
کتاب: سایه عقاب نویسنده: ژان دنکور
کتاب: حاجی آقا نویسنده: صادق هدایت
کتاب: خواجه تاجدار نویسنده: ژان گور
کتاب: اعترافات نویسنده: ژان ژاک روسو
کتاب: زنبور عسل نویسنده: موریس مترلینگ
کتاب: مائده های زمینی نویسنده: آندره ژيد
«جاسوس زمان» تألیف مارسلو فیگراس، ترجمه بیوک بوداغی
«صداهایی در شب» تألیف استیون میلهاوزر، ترجمه جواد همایون­‌پور،
حکومت جهانی مهدی(ع)
نگاهی تحلیلی به زندگانی حضرت مهدی(ع)
امام مهدی(ع) از ولادت تا ظهور
دادگستر جهان
کتاب جریان شناسی سیاسی معاصر ایران
مسلط به نرم افزار word در حد حرفه ای
مسلط به نرم افزار exell در حد متوسط
مسلط به نرم افزار فتوشاپ در حد متوسط
مسلط به نرم افزار کمتازیا و تدوین فیلم در حد قابل قبول
مسلط به فضای شبکه های اجتماعی
مسلط به پاورپوینت در حد خوب
دارای مهارت تایپ 10 انگشتی
دارای مهارت سخنوری
مهارت برقراری ارتباط انسانی (nlp)
شنا (قهرمان مسابقات شنای دانش آموزی تهران در سال های 1367 ، 1369، 1370 ، 1372
بسکتبال ( قهرمان استان تهران به همراه تیم دبیرستان پیشگامان سال 1378)
مسابقات دو میدانی (نایب قهرمانی در المپیک دانش آموزی کشور ( سال 1369)
15 سال مدیریت مدرسه
مولف روش میزان ( روش تربیتی آموزشی)
مهارت نویسندگی
مهارت سازماندهی نیروی انسانی
مهارت تدوین طرحنامه و نظام های عملیاتی سازمانی
کتاب مادر کافی
کتاب تربیت بدون فریاد
پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

به نام آفریننده زیبایی ها گزارش کارگاه آموزش مربی روش میزان بیستم و بیست و یکم بهمن هزار و چهارصد و یک در دبستان دخترانه حجاب سرباز این کارگاه با حضور همکارانی از سرباز و شهرستان راسک با اساتید گرانقدر حاج آقا موسوی ،سرکارخانم باباخانی،جناب آقای علی اکبریان و جناب آقای فارسی جانی برگزار گردید کلاس جذاب و بسیار شیرینی بود مطالب جدیدی آموختیم با راهکارهای جدید در حوزه تربیت آشنا شدیم تدریس به روش مدرسه میزان سرشار از نگرش مثبت و شور آفرین بود اگر سعی کنیم که یازده اصل موجود در این روش رو رعایت کنیم به اهداف واقعی این روش رسیده ایم مهمترین ویژگی که در این کلاس دیدم صبر و شکیبایی اساتید و همراه فعال بودن با فراگیران بود که باعث شد این دو جلسه برایمان شیرین شود و واقعا اساتید میزانی این را در گفتار و اعمالشان به ما نشان دادند در پایان تشکر می‌کنم از این عزیزان که برای کاشتن نهال امید در دل کودکان این خطه از ایران مسیری طولانی را طی کرده اند. گزارشگر : خانم محمدزایی آموزگار دبستان حجاب سرباز

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد باسلام و عرض ادب و احترام گزارشی از کارگاه آموزش مربی روش میزان طبق معمول از طرف اداره و مسئول کارشناس آموزش تماس گرفتند و گفتند که یک دوره دو روزه بمدت 16 ساعت در تاریخ بیستم و بیست و یکم بهمن ماه در شهر سرباز برگزار میشود و لطفا خودتان رو آماده سفر و شرکت در این کارگاه کنید. و ما هم به ندای مسول و کارشناس آموزش لبیک گفته و رهسپار شهر سرباز شدیم و در بین راه با خودمون فکر کردیم که این کارگاه و دوره مثال اداور و کارگاه هایی که قبلا شرکت کردیم هست. و اما به محض اینکه وارد سالن مدرسه( محل برگزاری) که شدم و اسامی اعضا رو روی, دیوار دیدم وتفاوت رو تا حدودی احساس کردم و همین که وارد کلاس شده و چیدمان صندلی, ها رو مشاهده کردم میدونستم که شاهد برگزاری کارگاهی متفاوت و جذاب خواهیم بود. و دقیقا همین امر هم در همون ابتدای کلاس به اصطلاح با منفجر, شدن بمب اول رقم خورد و حال و هوای دیگری, به کلاس داد. و این کارگاه با حضور اساتید پر انرژی جناب حاج آقا محمد جواد علی, اکبریان و استاد فارسی جانی و سرکار خانم باباخانی و حاج آقا موسوی و با حضور همکارانی, از شهرستان سرباز و شهر راسک برگزار شد. و کلاس جذاب و متفاوت و پر انرژی و بسیار کار آمدی بود و بقول اساتید ساعت ها برامون عین دقیقه میگذشت، چرا که فضای کلاس بااجرای اساتید با صبر و پرا نرژی باعث شده بود تا روشی نوین که حتی در مخیله ما هم نمیگنجید رو تجربه کنیم. و در این کار گاه با انواع راهکارهای نو و متفاوت جهت پیشبرد تحصیلی دانش آموزان آشنا شده و جالبتر اینکه برخی از اون روش های رو عملی انجام داده و تجربه کردیم. و امید هست که بتوانیم این طرح و ایده و نگرشهای جذاب و متفاوت رو در محیط, کلاس درس اجرا کنیم. و در پایان من بسیار تشکر میکنم از اساتید محترم و تمامی عوامل اجرایی این کارگاه و ان شا الله به امید روزی که این روشهای یازده گانه در سرتاسر کشور عزیزمان در مدارس ها اجرا و جایگزین روش سنتی بشود. با آروزی توفیق روز افزون برای عزیزان مسلم برج دهقان آموزگار ابتدایی شهر راسک

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

به نام خدا موضوع :گزارش کارگاه توانمند سازی روش های میزان طبق گفته کارشناس تکنولوژی آموزشی اداره قرار بر تشکیل کارگاه آموزشی روش های میزان در شهرستان سرباز بود اولین بار بوددرمورد روش های میزان می شنیدم و با یک چالش برای شرکت در این کارگاه رو به رو بودم بایدهر سه دخترم بخصوص دختر یک ونیم ساله ام رو به مدت دو روز برخلاف میلم از خودم دور میکردم...تردید در شرکت در این آزمون بقدری ذهنم رو درگیر کرده بود که توانایی یک تصمیم قاطعانه رو نداشتم در همین حال هوای رفتن و نرفتن بودم که کارشناس اداره لینک هایی رو برا مطالعه و اطلاع از چگونگی برگزاری و نوع روش های میزان رو فرستادن فرصت مطالعه کم فضا برا مطالعه وتمرکز نبود حدودا ساعت ۱۱شب به بعد لوح های فشرده را نگاه میکردم و تک تک موارد مهم رو یاداشت برداری میکردم این مطالعه و نکته برداری تا ساعت ۵ونیم صبح طول کشید ارزش داشت چون من به تصمیم برای حضور در کلاس مصمم تر شده بودم و تفاوت این کارگاه رو به خوبی در ک کردم میدونستم حضور در چنین کارگاهی میتونه به سوالی که همیشه در ذهنم هست پاسخ بده من با روش سنتی آموزش دیده بودم و باورم برای تدریس بهمون شیوه ی بود که خودم باهاش رشد کردم ...انجام روش های نو از نظر من ناکارامد یا گاها بی نتیجه به نظر می آمد و خیلی از مواقع به این باور بودیم انجام این فعالیت دانش آموز رو از مطلب مهم درسی دور به حاشیه میبره .... باشرکت در این کارگاه اول از همه با نحوه وروش درست تربیتی آشنا شدیم برخلاف باور عموم که معتقد بودن تربیت یعنی بچه هیچ گونه حرف یا عمل ناپسندی انجام نده من به عنوان مربی یاوالدین همه موارد رو متذکر بشم اینجا یاد گرفتیم تربیت یعنی شکوفایی استعدادهای مثبت و اینجاگرفتیم که بارعایت و بکارگیری ۱۱اصول روش میزان و۵ حوزه ی تربیتی بهترین و کارآمد ترین روش ها و فعالیت ها رو برای بچه ها طراحی کنیم با کمتر زمان و وجود محدودیت ها به بهترین نتیجه ها برسیم اونم با تلاش خود دانش اموز ... خدای مهربان به من ودوستانم توفیق عمل این علم هارو بده بتونیم این باور ها رو پرورش بدیم وباعث رشد و موفقیت بچه های سرزمینمون بشیم.. برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

«بسمه تعالی » گزارشی مختصر از کارگاه تربیت مربی روش میزان صبح روز پنجشنبه با همکاران راسک روانه ی شهر سرباز شدیم.حس ششم به من می گفت کارگاهی متفاوت داریم. اولین بار بود اسم روش میزان به گوشم می خورد ولی حس خوبی به این روش داشتم،وقتی وارد کلاس شدم و چیدمان صندلی ها را دیدم دیگر یقین پیدا کردم که کارگاهی متفاوت از کارگاههای گذشته که شرکت میکردیم پیش رو داریم. استاد علی اکبریان بمب اول را پرتاب کرده و کلاس منفجر شد! بمبی که نه تنها ویرانگر نبود بلکه حس همکاری و مشارکت،صداقت،شادی و هیجان و از همه مهمتر آزادی عمل در کلاس در آن موج می زد. خلاصه اینکه با تکنیک ها و روش هایی متفاوت ۱۱ اصول و پنج حوزه روش میزان را به ما آموزش دادند. روش که نه تنها احساس خستگی نکردیم بلکه همگی بی صبرانه منتظر فعالیت بعدی کلاس بودیم و این من را شگفت زده کرده بود. با خود گفتم یعنی می شود روزی تمام مدارس و مراکز آموزشی ما به این پویایی و همراه با شور و هیجان باشد؟! قطعاً خروجی آن بسیار عالی خواهد بود! این کارگاه تلنگری بود برای ما که دست از روش های خشک سنتی کشیده و با دیدی متفاوت و روشی متفاوت تر وارد میدان آموزش شویم. به امید روزی که این روش در سرتاسر ایران عزیزمان به کار گرفته شود و فرزندانی آزاد،خلاق و مسئولیت پذیر با بار علمی فراوان تحویل جامعه بدهیم. از بنیانگذاران و عوامل اجرایی این طرح سپاسگزارم. آسیه برشان آموزگار ابتدایی شهر راسک

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

بسم الله الرحمن الرحیم گزارش پایانی از کلاس تربیت مربی روش میزان: سه شنبه تماسی از طرف کارشناس تکنولوژی آموزشی داشتم مبنی بر شرکت در کلاسی با موضوع توانمندسازی معلمان،دو دل بودم قبول کنم یا نه! شروع کردم به تحقیق در مورد این روش که اصلاً اسمش رونمیدونستم با خودم گفتم ای بابا باز روز تعطیل مون رو خراب کردن این کلاس‌ها چیه دیگه الکی وقتی معلم رو میگیرن و در آخر هیچی عایدمون نیشه باهمکارای دیگه که عضو گروه بودن صحبت کردم، کسی در مورد کلاس نمیدونست تا اینکه شماره پشتیبانی رو پیدا کردم ،ساعت ده و نیم شب بود شروع کردم به پیام دادن دست بردار ک نبودم،بنده خدا پشتیبانی دستش درد نکنه،تا آخر شب جواب همه ی پیامامو داد و من رو عضو گروه بله کرد، بلاخره یه خورده از ابهام در اومدم و خلاصه روز پنجشنبه فرا رسید و عازم سرباز زمین شدیم عجب مسیری داشت پر از پیچ، رسیدیم خسته و گرسنه وارد کلاس شدیم .همه ی صندلی ها به صورت میزگردی چیده شده بود با خودم گفتم حتما یه خبر هایی است منتظر نشستیم ،دقیقی بعد کلاس با مدرسی آقای علی اکبریان آغاز شد، عجب شور و هیجانی داشت قرار بود بمب منفجر بشه همه منتظر انفجار بودیم که با اولین فعالیت انفجار صورت کنیم همه کارا با هم آشنا شدیم خیلی کلاس عالی بود و من توی این دو روز با وجود دوری از خانواده واقعاً خوش گذشت بار علمیمون افزایش پیدا کرد دست روش میزانی ها با یازده اصولش و پنج حوزه اش درد نکنه که به ما روحیه دادن. سپاس از محبت شما🌹🌹🌹 احتشامی از راسک

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

به نام آنکه هستی ما از کرم اوست موضوع: گزارش پایانی کارگاه آموزش مربیان به روش میزان با سلام و تحیات و خسته نباشید و آرزوی توفیق بیشتر به‌ بانیان این عمل شایسته که‌ برای پیشرفت علم و دانش دانش آموزان محروم سیستان و بلوچستان و بالخصوص شهرستان های سرباز و راسک انجام شد گزارش خودم را اینگونه آغاز خواهم نمود که در روز پنجشنبه مورخ ١٤٠١/١١/٢٠ از طرف معاونت محترم آموزش، آموزش و پرورش شهر سرباز تماس گفتند که یک کارگاه مفید با اساتید سطح اول کشور در مدرسه دخترانه حجاب شهر سرباز کلات برگزار می گردد خود را به‌ محل برگزاری اين کارگاه برسان، خیلی سریع خود را به‌ محل برگزاری اين کارگاه‌ رساندم، کارگاه های زیادی را پشت سر گذاشته بودم، فکر می کردم مثل کارگاه های دیگر فقط استاد گوینده و ما شنونده بوديم باشد، وقتی که وارد سالن محل مورد نظر شدم ديدم اسم هایی به‌ دیوار چسبیده شده است آقای استاد فارسی جانی را ديدم، اسمش را نمی دانستم خیلی سریع پيش من آمد با خوشرویی مثال زدنی از من استقبال کرد و مرا راهنمایی نمودند اسمت را پیدا کن برو سریع داخل کلاس من هم خیلی سریع وارد شدم و در جایگاه نشستم و استاد حاج علی اکبریان در کلاس مشغول بود و به‌ من يک برگه دادند که همه‌ چنين برگه هایی به دست داشتند، و همه در حال جنب و جوش و فعالیت بودند و از یکدیگر می پرسیدند من در این میان چون کمی دیرتر رسیده بودم سرگردان بودم‌، دو تا سوال جواب دادم استاد گفتند وقت تمام شد برگه ها را جمع کنید ، همه مراحل روش ميزان عملی و جذاب بود، هیچ زنگ تفریحی نداشتیم، و مگر در وقت نماز و نهار. جالب اینجا بود کسی هم خسته نمی شد، اگر این روش در کلاس ها به‌ نحو احسن اجرا بشود، دیگر هیچ دانش آموزی بهانه نخواهد کرد که اجازه مریضم ، واقعا این دو روز بسیار ثمربخش و جذاب بود، جا دارد که‌ از حاج آقا موسوی، استاد بزرگوار حاج علی اکبریان و استاد فرزانه فارسی جانی، و سرکار خانم باباجانی که برای تزریق، و آموزش ما١٨٠٠ کیلومتر را طی کردند و همچنین پرسنل آموزش و پرورش شهر سرباز که شرایط برگزاری اين کارگاه مفید را فراهم آوردند. با احترام زیاد باسد پاکدل

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بسم الله الرحمن الرحیم گزارش برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی روش میزان با هدف ایجاد فصلی نو در آموزش و پرورش کشور به همت خیریه موسسه ی میزان و همکاری اساتید بزرگواری همچون دکتر علی اکبریان و دکتر فارسی جانی عزیز در استان سیستان و بلوچستان ، شهرستان سرباز با حضور فرهنگیان عزیز شهرستان راسک و سرباز در دبیرستان فاطمه زهرای سرباز کلات در تاریخ ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه برگزار گردید در زمان شروع کارگاه، جناب اقای دکتر علی اکبریان ضمن خوش آمدگویی به حضار و احوال پرسی گرم و پر انرژی ، در خصوص اهمیت آموزش به سبک نوین و ۱۱ اصل و پنج حوزه روش میزان سخنرانی کردند از اساسی ترین درس های این کارگاه دو روزه ، چه آموختن؟ و چگونه آموزاندن ؟ بود. در طول این دوره دو روزه به ما آموزش داده شد که نظام آموزش و پرورش کشور ما برای کسب مهارت و پیشرفت در علوم و فنون جدید نیازمند گذر از روش های آموزشی سنتی و غیرکارآمد و جایگزین کردن آنها با روش های آموزشی نوین میباشد.معلمان و مربیان آموزشی بیشترین نقش در این تغییر را به عهده دارند. اساتید عزیز آقایان علی اکبریان و پارسی جانی عزیز در طول این دو روز تمام تلاش خود را کردند تا با دادن فعالیت های متنوع و جدید به همکاران و پرسش و پاسخ گروهی و سخنرانی های پربارشان و حتی با کشیدن نقاشی ما را با این روش های آموزشی آشنا کنند. مهم ترین هدف کارگاه اصلاح و تحول جریان تربیت خصوصا تربیت رسمی و عمومی (آموزش و پرورش) هست. جو کلاس بسیار صمیمانه پر از انرژی بود آموزش ها بسیار مفید و کارآمد بودند یکی بهترین کارگاه های اموزشی بود که شرکت کردم و خیلی به اطلاعاتم اضافه شد در پایان، از تمامی دست اندرکاران ،اساتید عزیز جناب اقای علی اکبریان و اقای پارسی جانی ،حاج اقا موسوی عزیز که با حوصله پیگیر کلاس ها بودند ،خانم باباجانی عزیز ،خانم دلمرادزهی عزیز و تمامی معلمان ارجمندی که در شکل گیری این کارگاه های آموزشی دخیل بودند کمال تشکر را دارم...و خصوصا دست مریزاد ، خداقوت و تشکر دارم از موسسه ی میزان که این طرح را در استان ما اجرایی کردند امیدوارم موفق و سلامت باشید به امید روزی که کشور عزیزمان ایران از لحاظ کیفیت آموزشی حرف اول را در جهان بزند . گزارشکر : مریم آبادیان از دبستان حضرت زینب (س) شهرستان راسک

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

کارگاه تربیت مربی روش میزان پنجشنبه. 1401/11/20 یه هفته قبل از برگزاری کارگاه از کارشناس تکنولوژی اداره تماسی داشتیم مبنی بر برگزاری طرح میزان در اداره راسک و بعد از دو روز دوباره تماس گرفتند ک این کارگاه مشترک بین دو اداره راسک و سرباز برگزار میشود و ماباید برای شرکت در کارگاه به کلات برویم وقتی لینک گروه میزان رو دریافت کردم رفتم داخل گروه ک ببینم طرح میزان چیه ؟ داخل گروه ک شدم حرف های استاد و دستورالعمل ها و اینکه قبل از کارگاه چ کار باید بکنیم برام جالب بود با خودم فکر کردم این کارگاه حتماً متفاوته با کارگاه های دیگه خلاصه من را مجاب کرد که راجب این روش و طرح میزان مطالعه کنم و روز موعود فرا رسید و ما برای شرکت در کارگاه وارد کلات شدیم وارد سالن مدرسه ک شدیم اسامی همکاران در سالن دیدیم با خودم گفتم قراره کلی خوش بگذره بهمون و بر خورد بسیار خوب و گرمی با همکاران داشتند، کلاس هم با لبخند استاد شروع شد و چند دقیقه بعد بمب اول را استاد ترکوند و فعالیت های جذاب واکتشافی را برای همکاران در نظر گرفته بودند و به خوبی اجرا میکردند ، خلاصه این طرح در این دو روز این بود ک طرح میزان طرحی اکتشافی با پنج حوزه و۱۱اصول بنا شده بود در این طرح به دانش آموزان آزادی عمل حداکثری داده می شود و دانش آموز با اکتشاف در گروه و فعالیت های گروهی کار خود را پیش می برند ، این طرح به ما آموخت که دانش آموز منفعل نیست و می‌تواند طرح و ایده داشته باشد، خلاق باشد کسی که بتواند ۱۱اصل طرح میزان را در پنج حوزه به کار بگیرد قطعا موفق می شود . خلاصه کارگاه بسیار جذابی در دو روز پنجشنبه و جمعه گذراندیم که که توانست به توانمندیهای ما اضافه کند . عامر بیگ معاون آموزشی دبستان

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

با یاد خدای متعال کارگاه آموزش روش میزان درشهر سرباز درمورخه ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ الی۱۴۰۱/۱۱/۲۱ در مدرسه حجاب برگزارشد روز اول جلسه استاد اکبریان گفتند که این کلاس کاملأ متفاوت باکلاس های دیگراست،کلاسی تا به حال مشابه اش را ندیده اید .واقعا همین طوری بود .درکارگاه آموزشی روس میزان که نظریه ها وروش ها والگوهای یادگیری که عبارتند ۵حوزه ۱۱اصل بود که توسط استاد اکبریان به صورت کاملا واضح وروشن بیان گردید وبا مباحث آشناشدیم. ودراینزمینه فعالیت هایی به صورت عملی وگروهی انجام دادیم .کلاس اساتید محترم کلاسی بود شادی و نشاط درآن وجود داشت .کلاسی بود که برایم بسیار جذاب بود . دراین کلاس ها جوری غرق در آموزش های جذاب شدم که نفهمیدم این دوروز چگونه سپری شد.امیدوارم که خداوند این توفیق را به ما بدهد که این مطالبی را که آموختم به همکاران بتوانم انتقال دهم .باعث افتخار من بود که در محضراساتیدبزرگواری مثل شماها تعليم دیدم . باسپاس فراوان غلامزایی

پارسال چهل و دومین کارگاه تربیت مربی روش میزان

بسمه تعالی گزارشی از کارگاه آموزشی روش میزان روز پنجشنبه و جمعه ۲۰و ۲۱بهمن ما ۱۴۰۱در دبستان دخترانه حجاب سرباز این کارگاه با حضور همکارانی از سرباز و شهرستان راسک که توسط استاد اکبریان و حاج آقا موسوی و سرکار خانم بابا خانی و آقای فارسی جانی به صورت فشرده و ب مدت دوروز برگزار گردید. کلاس بسیار پربار و جذاب و برعکس کارگاه های دیگر که فکر میکردم و رفته بودم بود مطالب بسیار مفید و جذاب و جدیدی آموختیم و با یازده اصول و پنج حوزه ی روش میزان آشنا شدیم روشی ک در قالب بازی و فعالیت بود اصلا احساس خستگی نکردیم جو کلاس بسیار صمیمانه و پر انرژی بود و باعث شد اطلاعات زیادی ب ما اضافه شود این کارگاه باعث شد ک ما از روش های سنتی و خشک و با دیدی تازه به روش های نوین روی آوریم . به امید روزی که بتوانیم این طرح ها و ایده ها را در کلاس درس اجرا کنیم و در پایان تشکر میکنم از اساتید محترم و عوامل اجرایی این کارگاه . با آرزوی موفقیت روز افزون برای همه ی عزیزان عاصمه آبادیان آموزگار ابتدایی شهرستان راسک

پسران

دختران