معرفی

فیلم «۱۰۰ سال- فیلمی که هرگز نخواهید دید»

فیلمی که هرگز آن را نخواهید دید!


خلاصه :

فیلم «۱۰۰ سال- فیلمی که هرگز نخواهید دید» به کارگردانی «رابرت رودریگوئز» برای نمایش در سال ۲۰۱۱۵ برنامه ریزی شده و تا آن زمان هیچ‌کس از محتوای آن باخبر نخواهد شد.

فیلم «100 سال- فیلمی که هرگز نخواهید دید» به کارگردانی «رابرت رودریگوئز» برای نمایش در سال 20115 برنامه ریزی شده و تا آن زمان هیچ‌کس از محتوای آن باخبر نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «100 سال- فیلمی که هرگز نخواهید دید» فیلمی است به کارگردانی «رابرت رودریگوئز» که در آن «جان ملکوویچ» بازیگر معروف آمریکایی ایفای نقش کرده که بصورت کلی در آن شرایط زندگی در سیاره زمین از اکنون تا صد سال آینده پیش‌بینی شده است.

برای این که تا 18 نوامبر سال 20115 که موعد مقرر اکران این فیلم است هیچ کس از محتوای آن باخبر نشود، این فیلم در صندوقچه‌ای ویژه نگهداری می‌شود که با تمام شدن دوره 100 ساله بصورت اتوماتیک باز می شود.

«تیری فرمائو» دبیر اجرایی جشنواره فیلم کن درباره این فیلم گفت: فیلم «صد سال» یک پروژه سینمایی نوآورانه است که امیدوارم آیندگان ما آن را برای کسب جایزه نخل طلای جشنواره کن در نظر بگیرند.

«رابرت رودریگوئز» کارگردان این فیلم عجیب پیش از این ساخت فیلم‌هایی چون «دسپرادو» و «شهر گناه» را در کارنامه سینمایی داشته است.

۴ سال پیش
عجب!!!

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

کاش101سال عمر کنم تا این فیلم مرموز را ببینم😉😉😉😉😉

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران