معرفی

آموختن موارد درسی مختلف در حین انجام بازی های رومیزی (گیم بورد )

بازی و درس

شامل تمامی درس ها میتواند باشد


خلاصه :

بازی اسپلندور یا فارسی شده آن به اسم کهربا که بازی کارتی بوده که سعی در استفاده از هوش مقطعی و آینده نگرانه افراد در محاسبه و کسب امتیاز را دارد میتواند کمک کننده خوبی در امر ساخت بازی های مختلف درسی با این روش باشد .

جریان این بازی به نحوی میباشد که شما در ابتدای آن سعی به جمع آوری منابع موجود کرده تا بتوانید با افزایش آن ها در اندازه ایی مجاز اقدام به ساخت و تهیه منابع بهتر و دائمی بکنید .حال به این موضوع  فکر کنید که با استفاده از مواد درسی موجود ( مثلا در ریاضی از اعداد و نماد های آن )بجای امتیاز های بازی استفاده کرده و بتوان روند رو به جلو ایجاد کرد تا دانش آموز پله پله مراحلی را با درجه سختی های مختلف طی کند و به جواب های گوناگون برسد و بازی را به نحو های مختلف به پایان برساند . 

نکته اصلی و مورد توجه این بحث این میباشد که ما باید روش مختلف آموزشی را با بازی های گوناگون و رنگ و لعاب دار ترکیب کرده تا بیشترین حد جذابیت را برای دانش آموزان داشته باشد .

باید انواع بازی ها را انجام بدهیم تا با روش های مختلف آن ها آشنا بشویم و بتوانیم موارد درسی را با همه آن ها ترکیب کنیم .

پس به بازی های برد گیم اهمیت بدهیم و توجه کنیم حتی ساده ترین آن ها .سعی کنیم خلاق باشیم و کوشش کنیم که آن هارا باب میل خودمان تغییر بدهیم و استفاده کنیم.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران