مقالات

گنج های گمشده دنیا قسمت اول


خلاصه :

منبع کنار عکس ها هستند

مولینگ:

مولینگ نام گنجی است که در سریال به رنگ خاک به آن اشاره میشود . این گنج بسیار ارزشمند است و افراد بسیاری از جمله قاچاقچیان عتیقه در این سریال به دنبال آن هستند

با 5 گنج گمشده و اسرارآمیز در دنیا آشنا شوید!

گنج ادوارد تیچ | Edward Teach

“ادوارد تیچ” که به ریش سیاه شهرت داشت، از دزدان دریایی معروفی بود که توانست در سال های ۱۷۱۶ تا ۱۷۱۸ ثروت فراوانی را از طریق چپاول طلا و نقره کشتی های اسپانیایی به دست آورد.

با 5 گنج گمشده و اسرارآمیز در دنیا آشنا شوید!

 

 

با 5 گنج گمشده و اسرارآمیز در دنیا آشنا شوید!

در آن دوره اسپانیایی ها با استخراج معادن آمریکای جنوبی و مکزیک، باری مملوء از جواهرات را بر کشتی ها سوار و به سمت کشورشان رهسپار میکردند. این شرایط، موقعیت خوبی را برای ریش سیاه و دوستانش فراهم کرد. آنها با گشت زدن در اطراف آب های اسپانیا، به موقع به کشتی ها حمله میکردند و به غارت جواهرات می پرداختند. ریش سیاه جواهرات، طلاها و نقره جات غارت شده را به صورت پنهانی در جایی دفن میکرد. پس از دستگیری و اعدام او در سال ۱۷۱۸ میلادی دیگر هیچ کس از مکان جواهرات مدفون شده خبری ندارد. محققان جزایر کارائیب یا خلیج ویرجینیا و غارهای جزیره کایمان را به عنوان گزینه هایی می دانند که امکان دارد ریش سیاه جواهرات غارتی خود را در آنجا پنهان کرده باشد.

با 5 گنج گمشده و اسرارآمیز در دنیا آشنا شوید!

با 5 گنج گمشده و اسرارآمیز در دنیا آشنا شوید!

گنج فارست فنز (Forrest Fenn)

در سال ۱۹۸۸ کهنه سرباز ویتنامی و یابنده ی گنچی به نام فارست فنز اخبار جالبی را به بیرون درز داد. او اعلام کرد که دچار سرطان شده است و احتمالا مدت زیادی زنده نخواهد ماند. او که بسیار ثروتمند بود و گنجینه ای ارزشمند داشت، تصمیم گرفت تا به کوهستان ها برود و در آن جا در کنار گنج هایش بمیرد. گفته می شود که در سال ۲۰۱۰ او گنج هایش را جایی در کوه های راکی دفن کرد و یک سرنخ از آن به جا گذاشت، فارست یک شعر ۲۴ خطی نوشت و در آن ۹ سرنخ را قرار داد و در آن گفته بود که هر کس بتواند این گنج های پنهان در زمین را پیدا کند، به ثروت بی نهایتی دست پیدا می کند.

گنج های پنهان در زمین | فارست فنز

بنابراین اصلا جای تعجب نیست که می شنویم تا حالا هزاران و میلیون ها نفر به کوه های راکی رفته اند تا بتوانند این گنج ها را پیدا کنند… البته هیچ کس تا حالا موفق نشده این گنجینه را پیدا کند اما این جستجو ها چندان بی نتیجه هم نبوده!

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران