رویدادهای مدرسه

پذیرایی کودکانه(حوزه اجتماعی_ارتباطی_عاطفی)


خلاصه :

پذیرایی، وقتی کودکان میزبان آن هستند خیلی خوشمزه تر است.

پذیرایی انجام دادن کار جالبی است. از طرفی هم راحت است زیرا کافیه فقط مراقب باشیم پذیرایی که داریم به همه برسد و پذیرایی نریزد.

از طرفی کار بسیار پیچیده ای است.، زیرا باید اصول ادب مانند این که از بزرگتر شروع کرد و یا این که جوری پذیرایی را قرار دهیم که در دسترس همه باشد. همه ی این چیچیده گی ها منجر شده است که پذیرایی تبدیل به یک علم شود و مراسم تشریفات واحد درسی شود.

اما زمانی که کودکان برای دوستانشان سوغاتی و یا شیرینی تولدی می آوردند همه خوشحال میشوند و موقع پذیرایی فرا میرسد. کودکان را تشویق میکنیم که خود پذیرایی کنند. آنها کمی به فکر فرو میروند و می اندیشند که تمام مراتبی را که گفتیم را چگونه اجرا کنند و بالاخره شروع به پذیرایی کردند میکنند و با توجه به تفاوت های آنها پذیرایی هر کدام جذابیت خاص خود را دارد. برخی از بچه ها دوستانشان را تشویق میکنند که از فلان مدل شیرینی بر دارند و برخی خوراکی که دوست دارند را اول برای خود بر میدارند و بعد شروع به پذیرایی میکنند. و سرانجام به همه بچه ها پذیرایی میرسد و کسی که این کار را انجام داده است احساس لذت و حس مسئولیت پذیریه بالایی را در خود احساس میکند. و خلاصه پذیرایی که کودکان میزبان و مسئول آن باشند بسیار خوشمزه تر است.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران