رویدادهای عمومی

این آبشار که به به عنوان کتری شیطان شناخته می شود ...

کتری شیطان


خلاصه :

آبشار بسیار عجیبی در مرز بین آمریکا و کانادا وجود دارد که برای مدت زیادی به عنوان یک مقصد مرموز شناخته می‌شد

راز آبشاری که غیب می شود!

آبشار شیطان

آبشار بسیار عجیبی در مرز بین آمریکا و کانادا وجود دارد که برای مدت زیادی به عنوان یک مقصد مرموز شناخته می‌شد. آبشار شیطان یک آبشار دوقلو است که در ادامه رودخانه برول در پارک سی آر مگنی وجود دارد. قسمت شرقی این آبشار مانند هر جای دیگری به دریاچه ای در پایین آن می ریزد اما نکته عجیب این است که قسمت سمت چپ این آبشار در حفره ای ریخته و ناپدید می شود. افراد زیادی از این ماجرای عجیب شوکه شده اند تا جایی که محققان زیادی به این منطقه آمده و روی آن تحقیق کرده اند. با الی گشت باشید.

 

آبشار شیطان مینه سوتا

این آبشار که به به عنوان کتری شیطان شناخته می شود، مدت زیادی است که تعجب افراد را بر انگیخته است. محققان در تلاش برای ردیابی جریان زیرزمینی، اشیائی مانند توپ های پینگ پنگ را در این حفره رها کرده اند. اما برای مدت ها این قضیه نا معلوم بود. هر فردی که از پارک سی آر مگنی بازدید می کند و به سمت این آبشار می رود به سمت قسمت سمت چپ رفته و از این که معلوم نیست جریان آب این آبشار ادامه اش کجاست تعجب می کند.

آبشار شیطان در انتهای دریاچه ای در نزدیکی رودخانه بول در پارک سی آر مگنی قرار دارد. طبق گزارش وزارت منابع طبیعی مینه سوتا آبشار در سرازیری یک ریزیته ریولیت در سنگ هایی آتشفشانی که به سختی سنگ گرانیت هستند، به دو قسمت تقسیم می شوند. قسمت شرقی آبشار با ارتفاعی حدود ۲۵ متر به آبگیر زیر آن می ریزد. آب در طرف غرب به یک حفره سنگی ریخته و کاملا محو می شود. اگر شما چوبی را به درون آن بیاندازید به این امید که آن را در پایین آبشار سمت شرق ببینید و یا در رودخانه، کاملا برای نا امید شدن خود را آماده کنید. هیدرولوژیست ها زمانی است که به نظر می رسد این قضیه را حل کرده اند، مدت های زیادی است که دانشمندان و متخصصان آب شناسی روی این آبشار تحقیقات متعددی اجرا کرده اند.

 

آبشار شیطان امریکا

پیتر مات مدیر این پارک گفته است که رمز و راز زیادی تا الان در مورد اینکه آب به کجا می رسد، گفته شده است. او می گوید: “من از مردم محلی داستان های زیادی شنیده ام که ادامه این آب به رودخانه ای در کانادا می رسد. البته برخی دیگر معتقدند که در مسیر دورتری آب آبشار شیطان به رودخانه میسی سی پی برمی گردد.

اما معروف ترین داستان این آبشار این که آب این آبشار از صخره ها برگشته و مجددا به بالای آبشار و دریاچه بالایی برمی گردد. داستان های زیادی از گردشگران وجود دارند که موارد زیادی از ردیاب جی پی اس گرفته تا توپ های رنگی و چوب و هر چیزی که روی آب بماند را درون حفره انداخته اند اما برای همیشه آن ها را از دست داده اند و هرگز نفهمیدند که به کجا رفته اند.

۴ سال پیش
جالب بود

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
همش الکی است

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران