مقالات

ویندوز ۱۱ چرا و چگونه


خلاصه :

ویندوز ۱۱ چرا و چگونه

سایت1:

آن طور که اخبار نشریه های معتبر نشان می دهد، مایکروسافت دیگر نسخه ای به نام ویندوز 11 یا 12 یا هر چیز دیگری انتشار نخواهد داد و به طور کلی این شرکت رویه خود را برای ارائه نسخه های جدید تغییر داده است.

اما به هر حال مایکروسافت بی کار نمی ماند و ویندوز 10 را به حال خودش رها نمی کند و از این پس این شرکت به جای ارائه نسخه های جدید، ویندوز 10 را بروز رسانی می کند. بنابراین کاربران ویندوز دیگر نباید منتظر نسخه های جدید این سیستم عامل باشند و از این پس با دریافت و دانلود بروزرسانی هایی که برای این ویندوز ارائه می شود می توانند از قابلیت های جدیدی که مایکروسافت برای آن ها در نظر گرفته بهره مند شوند.

هر سه سال یک بار هم یک بروز رسانی کلی توسط مایکروسافت عرضه می شود که کاربران با نصب آن می توانند از آخرین دستاوردهای این شرکت نهایت استفاده را ببرند. این بروز رسانی کلی به طور یکپارچه برای تمام پلتفرم های ویندوز ارائه می شود و کاربران نسخه های مختلف دسکتاپ، موبایل، اسمارت واچ و … ، می توانند آن را دریافت کنند.

سایت2:

مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که ویندوز 10 آخرین نسخه ویندوز خواهد بود و در عوض تنها برای آن آپدیت ارائه خواهد شد اما حالا به نظر می‌رسد که زمان تغییر نظر مایکروسافت رسیده است و باید انتظار ویندوز 11 را داشته باشیم.

یوتیوبر معروف، کامر کان اودان، کسی که قبلاً ویدیوهای مفهومی درباره آپدیت‌های ویندوز 95، ویندوز XP و ویندوز 7 را منتشر کرده بود، حالا ویدیویی درباره ویندوز 11 منتشر کرده است که جالب توجه است.

بنا به این ویدیو منتشر شده نسل بعدی ویندوز، یعنی ویندوز 11 از طراحی منحنی، باز طراحی منو استارت که البته همچنان عنوان از آن حذف نشده است، انیمیشن‌های هوشمندتر و یک طراحی کاملاً یکپارچه بهره می‌برد. همچنین اطلاعاتی که در این ویدیو است نشان می‌دهد که در ویندوز 11 شاهد باز طراحی در واسط کاربری سرچ، حالت تاریک (Dark mode) بهتر خواهیم بود. همچنین امکان پین کردن عناوین در دسکتاپ هم فراهم شده است. جالب اینجاست که به گفته ادوان، ویندوز 11 با تم ویندوز شبیه به ویندوز XP عرضه خواهد شد.

اگرچه ویدیوهای زیادی درباره عرضه ویندوز 11 منتشر شده است اما هنوز هم هیچ کس به صورت قطعی نمی‌تواند از عرضه این سیستم عامل صحبت کند. به هر ترتیب حتی اگر ویندوز 11 هم در کار نباشد، باز هم مایکروسافت ویندوز 10 را آپدیت خواهد کرد، آپدیتی که بعید نیست با ویژگی‌های گفته شده عرضه شود.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران