معرفی

بیمه!

بیمه آپ

آپ!


خلاصه :

مزایا بیمه آپ بیمه ثالث و....

بیمه شخص ثالث چیست؟

این بیمه‌نامه به منظور جبران خسارت‌های مالی و جانی وارده به شخص ثالث در اثر حوادث رانندگی طراحی شده و بر اساس قانون، برای تمامی دارندگان وسایل نقلیه اجباری است.

پوشش جانی این بیمه‌نامه، غرامت فوق، نقص عضو و هزینه‌های درمانی افراد آسیب دیده و پوشش مالی آن، خسارت‌های مالی وارد شده به خودرو و یا اموال شخص زیان‌دیده را جبران می‌کند

در سال ۹۸ حداقل پوشش مالی از سوی بیمه مرکزی، ۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید آن را تا سقف ۳۰ میلیون تومان نیز افزایش دهید. مبلغ دیه اعلام شده در سال ۹۸ برای ماه‌های عادی ۲۷۰ میلیون تومان و برای ماه‌های حرام (محرم، رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه) ۳۶۰ میلیون تومان تعیین شده است.

مزایای سرویس بیمه آپ

بیمه شخص ثالث

استعلام و مقایسه بیمه شخص ثالت

 آپ  با استفاده از منابع معتبر و دقیق، شما را در انتخاب بهترین بیمه ثالث کمک می کند. همچنین امکان استعلام قیمت و مقایسه بیمه ها براساس پوشش مالی،رضایت مشتری،تعداد مراکز پرداخت سیار و توانگری مالی شرکتهای بیمه را به شما ارائه می دهد.

بیمه شخص ثالث

خرید اینترنتی بیمه

سرویس "بیمه" اپلیکیشن آپ این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه و یا طی کردن مراحل طولانی و واردکردن اطلاعات اضافه، درهر لحظه از شبانه‌روز و از هر جایی انواع بیمه ها را یکجا مشاهده، مقایسه وخریداری کنید.

معیارهای انتخاب بهترین بیمه:

سازمان بیمه مرکزی کشور، هرچند سال یک‌بار براساس نتایج نظرسنجی و معیارهای شفاف، شرکت‌های بیمه گر را رتبه‌بندی می‌کند. این رتبه بندی به انتخاب بهتر مشتریان کمک خواهد کرد. با برخی از مهمترین این معیارها آشنا شوید:

پوشش مالی :

حداکثر خسارت مالی پرداختی توسط شرکت بیمه به فرد زیان دیده چقدر است. مسلما پوشش مالی هر چه قدر بیشتر باشد، بهتر است. اما قیمت پوشش جبران خسارات در شرکت‌های مختلف، متفاوت است. سعی کنید با بررسی همه پیشنهادات کمترین قیمت بیمه با بالاترین پوشش مالی را تهیه کنید.

توانگری مالی :

شرکت بیمه گر چقدر توانایی عمل به تعهدات خود در آینده را دارد؟ طبعا شرکت‌های قابل اعتمادتر گزینه بهتری برای خرید بیمه شخص ثالث هستند.

رضایت مشتری :

همانطور که از عنوان مشخص است، این معیار به ما اطلاع می‌دهد مشتریان فعلی شرکت، چه میزان از جبران خسارت، پاسخگویی و پشتیبانی شرکت بیمه رضایت دارند.

مدت زمان پاسخگویی به شکایات :

یکی از مهمترین عواملی که در استفاده از بيمه ثالث مطرح است، سرعت و سهولت فرآیند جبران خسارت است. بدیهی است که هر میزان این زمان کمتر باشد، شرکت مورد نظر گزینه بهتری است.

پرداخت خسارت سیار :

این قابلیت موجب می‌گردد پرداخت خسارت‌های پایین در محل حادثه، بدون نیاز به مراجعه به مراکز پرداخت خسارت صورت پذیرد.

تعداد مراکز پرداخت خسارت :

هرچقدر تعداد مراکز پرداخت خسارت و رسیدگی به مشکلات بیشتر باشد، شخص بیمه شده سریعتر و با دردسر کمتر خسارت خود را دریافت می‌کند.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۴ سال پیش
بهتر بود عکس بهتری برایآپ بر مرداشتی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

خیلی خوب.
از طرف آپ به خاطر تبلیغ کردنش از شما تشکر میکنم.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران