رویدادهای مدرسه

ششمین مطلب مبحث ابزارآلات پیشرفته الکترونیک

هفته نامه الکترونیک

برای افراد مبتدی


خلاصه :

از من بگوی عالم تفسیر گوی را                      گر در عمل نکوشی نادان مفسری  

سلام به تمامی  افراد مبتدی 
 به ادامه مبحث ولت متر و آمپر متر و اهم متر می پردازیم.
نکته : در صنعت و روش های خانگی از ولت متر آمپر متر و اهم متر استفاده می شود که در بعد درباره آن صحبت می کنیم.
بعد از مدتی بشر متوجه شد که نمیتواند ۱ اهم متر بخرد بعد ۱ ولت متر بخرد و بعد ۱ آمپر متر بخرد بدلیل همین بود که متوجه شده‌اند که ترکیب این ۳ تا است که میتواند قدرت های مختلف ولتاژ را به ما بدهد بخاطر همین بود که آمپر متر و ولت متر و اهم متر را با هم یکی کردند و محصولی که الان در دست ماست از ترکیب ۳ دستگاه آمپر متر ولت متر و اهم متر ساخته شده ولت متر و آمپر متر و اهم متر همانطور که از اسمش مشخص است از واحدهای مختلف ولتاژ عددی نهایی به ما می دهد که این کار به درد بدست آوردن فرمول های مختلف در الکترونیک می خورد.
ما در الکترونیک وابسته به ریاضی هستیم و ریاضیات فقط با اعداد کار می کنند پس مسلماً وقتی شما اعداد مختلفی را میخواهید بدست بیاورید باید دستگاهی داشته باشیم که بتواند عددی به شما تحویل دهد این کار را دستگاه های سنجش انجام می دهند. این ۳ دستگاه حداقل وسایلی است که برای سنجشی است که کل الکترونیک به آنها نیاز دارند و بدون این دستگاه های سنجش همه چی دچار اشکال می شد و هیچوقت انسان نمی توانست توان قدرت یا انرژی هر کدام از وسایل الکترونیکی را نشان دهد.
نکته: قدرت و انرژی و توان ولتاژ بجز با مشخص کردن  آمپر و ولت و اهم نمیتوان تعیین کرد.
 خب دوستان این مطلب هم به اتمام رسید در مطلب بعدی درباره انواع و کاربرد های صنعتی و خانگی متنوع اهم متر و ولت متر و آمپر متر صحبت می کنیم.
 خسته نباشید و خدا نگه دار

 

شما می توانید برای عضو شدن در کانال های مختلف هفته نامه الکترونیک در پیام رسان های ایرانی ، به مطلبی در سایت میزان به آدرس https://www.hedayatmizan.ir/site/content/33869 مراجعه کنید و اگر اگر انتقاد یا پیشنهاد سازنده و یا سوالی دارید یا اگر اطلاعات بیشتری در مبحث این مطلب دارید،در این قسمت بیان کنید.خوشحال می شویم.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۳ سال پیش
ان شاء االله در زمينه هاي ديگر هم با همين قدرت و قوت فعاليت كنيد

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران