رویدادهای مدرسه

پنجمین مبلب مبحث بلندگو ها

هفته نامه الکترونیک

برای افراد پیشرفته


خلاصه :

بود معلوم هر آزاد و بنده     که نادان مرده و داناست زنده

سلام عرض می‌کنم خدمت تمام افراد پیشرفته

امروز می‌خواهیم درباره انواع صدا ها باهم صحبت بکنیم.

 در مبحث صداها ما ۲ دسته صدا داریم نوع اول صداهای بم هستند که به آن‌ها صداهای باس گفته می شوند این صداها من‌جمله صداهای طبل و صداهای بسیار بلند هستند دسته دوم صداها صداهای تریبل هستند این صداها صداهای نازکی هستند من‌باب مثال صدای ویالون و صدای ابزارهای موسیقی که بسیار نازک هستند این ۲ دسته صدا در بلندگوها هم کاربردهای متفاوتی دارد پس می‌خواهیم درباره انواع بلندگوها و ربط آن‌ها به انواع صداهای موجود صحبت بکنیم. 

بلندگوهای متفاوتی در کل جهان وجود دارد ولی به چند دسته تقسیم می شوند صداهای باس همیشه طرف‌دار زیادی بین مردم داشته به دلیل این‌که صداهای بسیار شور و نشاط آوری است و معمولاً در آهنگای شاد صدای باس به‌وفور یافت می‌شود اما در آهنگ‌های غمگین چیزی که می‌شنوید صدای تریبل است و شما زیاد نمی‌توانید صدای باس را بشنوید. بلندگوهای متفاوتی برای انواع صداها تولید شده که می‌خواهیم اولین نوع این بلندگوها را اعلام کنیم. 

اولین نوع بلندگو که برای صداهای نازک ساخته شده بلندگوهای توییتر است.

 بلندگوی توییتر برای نازک‌ترین صداها ساخته شده و اگر شما بخواهید نازک‌ترین صداها را بشنوید فقط باید ۱ بلندگوی توییتر نصب نمایید این بلندگو قابلیت پخش انواع صداهای نازک را دارد و براساس قیمت می تواند بیشترین بازده صداهای نازک را به شما بدهد این بلندگو بسیار کاربرد دارد و بیشتر برای آهنگ های غمگین کاربرد دارد.

خب دوستان این مطلب هم به اتمام رسید در مطلب بعدی درباره بلندگوهایی که مخصوص صدای بم است به نام ووفر و ساب ووفر صحبت میکنیم.لطفا کانال های هفته نامه الکترونیک را در بله و سروش دنبال کنید.

خسته نباشید و خدانگهدار.

اگر سوال یا انتقاد و یا پیشنهاد سازنده ای دارید لطفا مطرح کنید،خوشحال می شویم.شما را باد به دنبال کردن کانال هفته نامه الکترونیک در پیام رسان بله و سروش.
در بله:
🌐کانال اصلیمون: https://ble.ir/electronic_2

👨‍🏫کانال آموزش: @amoozesh_electerinic

🔌پاسخ به سوالات: ble.ir/join/YTEzZWQzMj
در سروش:
🌐کانال اصلیمون: https://sapp.ir/joinchannel/OErvi7tGxVNlRLKyskDf5guX

👨‍🏫کانال آموزش:
https://sapp.ir/joinchannel/2SQ5NilR6tq3zOhmYJvDypxn

🔌پاسخ به سوالات: https://sapp.ir/joingroup/Cc5B1jdYkWEpwANoyvzUuqML

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران