رویدادهای عمومی

لیون با ارائه نمایشی فراتر از تصور موفق شد ۱-۳ منچسترسیتی را مغلوب کند.

لیون حذف کننده رونالدو و پپ گواردیولا!!!!!!!!!!!!!!!!!


خلاصه :

این جام با همه جام ها فرق داره چون تیمای جوون دارن تیمای با سابقه رو از میدون به در میکنند

پپ و حذف های متوالی؛

لیون 3 - 1 سیتی؛ لیون، حذف کننده رونالدو و مرد محبوب مسی!

لیون با ارائه نمایشی فراتر از تصور موفق شد 1-3 منچسترسیتی را مغلوب کند.


به گزارش "ورزش سه"، در شبی که سیتی که نمایش چندان خوبی نداشت و نتوانست موقعیت زیادی روی دروازه لیون خلق کند، در نهایت مغلوب لیون شد و دوباره از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باز ماند.

 

بر خلاف انتظار لیون بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهار می توانست روی اشتباه عجیب کایل واکر به گل برسد، اما مدافع انگلیسی شانس آورد این توپ گل به خودی نشد. در دقیقه 19 پاس به بیرون ممفیس دیپاس لیون را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه زمینی و خطرناک مارسلو در اختیار ادرسون قرار گرفت.

 

 

 

 

 

اما لیون در دقیقه 24 به گل اول دست یافت. پاس بلند اکامبی با اشتباهات متوالی واکر و ادرسون همراه شد و در نهایت این مکسول کورنت بود که با یک بغل پای فنی و تماشایی گل اول تیمش را وارد دروازه سیتی کرد.

 

در دقیقه 31 و روی اشتباه لوپز سیتی می توانست به گل تساوی دست یابد، اما در نهایت خود او در دو صحنه و روی ضربه گوندوغان دروازه لیون را نجات داد.

 

دقایقی بعد سیتی از روی یک موقعیت ایستگاهی صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شد، اما این بار لوپز عکس العمل خوبی روی ضربه کوین دی بروین نشان داد.

 

در دقیقه 44 و با پاس تماشای دی بروین، استرلینگ در سمت راست محوطه در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما تکل بلند مدافع لیون دروازه را نجات داد و در نهایت نیمه نخست با برتری تیم فرانسوی به اتمام رسید.

 

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم سیتی مالک توپ و میدان بود و پاس های زیادی را رد و بدل می کرد، اما دفاع پرتعداد لیون اجازه خلق هیچ موقعیتی را به این تیم نمی داد.

 

اولین فرصت سیتی در نیمه دوم روی یک موقعیت ایستگاهی و در دقیقه 60 ایجاد شد، اما لوپز یک بار دیگر به زیبایی ضربه فنی دی بروین را دفع کرد و این موقعیت هم از دست رفت.

 

اما در دقیقه 68 سیتی بالاخره به گل رسید. استرلینگ در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شد و پاس به بیرون او به دی بروین رسید تا او با یک ضربه زمینی دقیق و تماشایی گل تساوی را وارد دروازه لیون کند.

 

 

 

دقایقی بعد سیتی می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما حرکت انفرادی گابریل ژسوس از سمت چپ و ضربه او در نهایت با عکس العمل زیبای لوپز همراه شد.

 

در دقیقه 77 استرلینگ با ارسالی تماشایی از درون محوطه ژسوس را صاحب موقعیت کرد، اما توپ روی پای مهاجم برزیلی جفت و جور نشد و فرصت از دست رفت.

 

اما در دقیقه 79 لیون به گل دوم رسید. روی پاس عمقی آئوار، دمبله با دروازه سیتی تک به تک شد و با یک ضربه دقیق موفق شد دروازه ادرون را باز کرده و زننده گل دوم تیمش لقب گیرد.

 

در دقیقه 86 ژسوس با حرکتی فنی و ارسال عرضی بهترین موقعیت را برای زدن گل تساوی مهیا کرد، اما استرلینگ ناباورانه در مقابل دروازه خالی توپ را به شکلی عجیب را به سمت آسمان زد.

 

لیون دو دقیقه بعد به گل سوم هم رسید. ضربه آئوار با دفع ناقص ادرسون همراه شد و در ریباند دمبله به راحتی موفق شد دروازه سیتی را باز کند. در لحظات پایانی ضربه سر خطرناک واکر نیز به بیرون رفت و در نهایت لیون با نتیجه 1-3 موفق شد سیتی را مغلوب کند.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران