رویدادهای مدرسه

دوازدهمین مطلب مبحث بلندگوها

هفته نامه الکترونیک

برای افراد مبتدی


خلاصه :

علم و فضلی که به چل سال دلم جمع آورد       ترسم آن نرگس مستانه به یغما ببرد

سلام به تمامی افراد پیشرفته. 

امروز می‌خواهیم درباره باندها و اکو های پیشرفته و دستگاه هایی که همه وسایل هایی که توضیح دادیم را در خود دارند صحبتی بکنیم. 

بعضی از دستگاه‌ها به نام باند امروز در بازارها موجودند که تمام وسایلی که ما درباره آن توضیح دادیم را دارند به چه معنی یعنی یک عدد بلندگو دارند که معمولاً هم با سیستم مونو کار می کنند آمپلیفایر و پری آمپلیفایر دارند ورودی و خروجی صوتی دارند فلش هم می‌خورند کارت اس دی نیز می‌خورند دارای اکو نیز هستند و هزاران تنظیمات دیگر.

این باندها در مقابل دیگر وسایل ها بسیار گران هستند ولی خوشبختانه اگر شما بخواهید خود یک باند درست کنید قیمتی نصف خرید یک باند آماده را خواهید داشت.یعنی قیمت ساخت باند با قیمت خرید باند خیلی متفاوت است ولی ساخت باند این‌قدر جذاب و زیباست که شما را مجذوب می‌کند که اگر الکترونیک بلد هستید خود باند بسازید. 

در بیشتر مجالس از باندها استفاده می شود باندها سیستم‌هایی هستند که شما می‌توانید براحتی همه چیز را در آن داشته باشید و بدون نیاز به خرید هر کدام از وسایل پری آمپلیفایر وآمپلیفایر و اکو و بلندگو یک باند خریداری کرده از آن استفاده کنید.

در روش های خانگی به دلیل این‌که تقاضا بسیار زیاد شده دستگاه‌های آمدند که باعث شده باندها به سیستم بلوتوث هم روی آورده و با سیستم بلوتوثی کار کنند به دلیل همین در مجالس دیگر خبری از سیم برای انتقال صدا نیست و بلندگو از طریق بلوتوث به میکروفون وصل می‌شوند و به‌راحتی شما می‌توانید از هر فاصله‌ای با میکروفن صحبت بکنید.

در سیستم های خانگی دستگاه های بسیار کوچک نسبت به بلندگوهای بزرگ برای مجالس و … معمولاً با سیستم استریو کار می‌کنند و ایران هم حتی تولیدکننده این وسایل صوتی است این دستگاه‌ها فلش و کارت اس دی می‌خورند،ورودی و خروجی صدا دارند و می‌توانند به‌راحتی مانند یک آمپلیفایر قدرتمند صدا را تقویت کنند و به راحتی نیز به بلوتوث وصل شده و نیازهای ما را هم از طریق بلوتوث رفع کند.

دستگاه‌های جدید کوچک خانگی صوتی یا باندهای خانگی پک هایی تقریباً غیر قابل درست کردن هستند که متأسفانه در صورت خرابی دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد و به معنای واقعی یک دستگاه یک‌بار مصرف هستند به همین دلیل است که عمر زیادی دارند که در بعداً نیاز به تعمیرات نباشد تعمیر دیگر باندها نیز این نیاز به فردی خبره دارد و هر کسی قادر به تعمیر وسایل صوتی و باندها نیست پس اگر نیاز به تعمیرات دارید حتماً به فرد خبره و باتجربه دستگاه خود را بسپارید. این دستگاه‌ها در روش های خانگی و درمجالس و ... استفاده می‌شود و خیلی‌ها در حال استفاده از باند هستند.

خب دوستان این مطلب هم به پایان رسید در مطلب بعدی درباره باندها و انواع باندها با هم صحبت می‌کنیم خسته نباشید و تا مطلب بعدی خدا نگه‌دار.

اگر سوال یا انتقاد و یا پیشنهاد سازنده ای دارید لطفا مطرح کنید،خوشحال می شویم.شما را باد به دنبال کردن کانال هفته نامه الکترونیک در پیام رسان بله و سروش.
در بله:
🌐کانال اصلیمون: https://ble.ir/electronic_2

👨‍🏫کانال آموزش: @amoozesh_electerinic

🔌پاسخ به سوالات: ble.ir/join/YTEzZWQzMj
در سروش:
🌐کانال اصلیمون: https://sapp.ir/joinchannel/OErvi7tGxVNlRLKyskDf5guX

👨‍🏫کانال آموزش:
https://sapp.ir/joinchannel/2SQ5NilR6tq3zOhmYJvDypxn

🔌پاسخ به سوالات: https://sapp.ir/joingroup/Cc5B1jdYkWEpwANoyvzUuqML

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۳ سال پیش
خوبه

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۳ سال پیش
مطلب دیگر من : کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت
https://www.hedayatmizan.ir/site/content/36577


یک مطلب دیگر من : نماز های نافله
https://www.hedayatmizan.ir/site/content/36580


یکی دیگر از مطلب من: نماز شب
https://www.hedayatmizan.ir/site/content/36584

مطلب دیگر من : باکس مخصوص محرم
https://www.hedayatmizan.ir/site/content/36505

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران