مقالات

کمک مایکروسافت برای مقابله با کووید ۱۹


خلاصه :

مایکروسافت با اختصاص درآمد حاصل از فروش ماسک‌های لایسنس شده‌ی Halo به کارکنان بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی، به مبارزه با کووید ۱۹ کمک می‌کند.

مایکروسافت

و برند تولید پوشاک Meta Threads بار دیگر یک قرارداد همکاری به امضا رساندند که به تولید ماسک‌های بهداشتی با برند Halo منجر می‌شود. سود حاصل از فروش این ماسک‌ها به کارکنان نظام سلامت اختصاص یافته و برای تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی برای پزشکان و دیگر افراد دخیل در مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نسخه ویژه یا limited edition این ماسک‌ها به قیمت ۱۹.۹۹ دلار فروخته شده و تمام سود آن به اتحادیه Masksfordocs اهدا خواهد شد.

اتحادیه Masksfordocs یک سازمان خیریه واقع در ایالت کالیفرنیا است که تمامی افراد شاغل در آن به‌صورت داوطلبانه برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا همکاری می‌کنند. این سازمان به‌طور ویژه روی تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی برای کارکنان بیمارستان‌ها و دیگر مراکز بهداشتی در دوران همه‌گیری  Covid-19 تمرکز و فعالیت می‌کند.

ماسک‌های Halo بخشی از کمپین #GamersMasks4Masks را تشکیل می‌دهند. پویشی که توسط مایکروسافت و متا تردز شروع شده و تاکنون ۵۸۸۶۶ ماسک را به کارکنان مراکز بهداشتی اهدا کرده است. تمامی هزینه‌های ساخت و توزیع این ماسک‌ها از محل درآمدهای حاصل از فروش لوازم بهداشتی با برند محصولات ایکس‌باکس و سایر بازی‌هایی مانند Player Unknown’s Battleground تأمین شده است. شرکت Meta Threads اوایل سال جاری میلادی نیز با همکاری استودیوی 343Industries پیراهن‌هایی با برند Halo را تولید و درآمد ناشی از آن را به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده بود.

ماسک های مخصوص Halo مایکروسافت

ماسک‌های هیلو به تأیید استاندارد FDA رسیده و شامل قسمت ورودی آلومینیومی بینی و بندهای نگهدارنده منعطف خواهد بود. این ماسک‌های سه‌لایه پلیستری، قابلیت شستشو و استفاده مجدد را نیز خواهند داشت.

بازی Halo Infinite به‌عنوان جدیدترین قسمت از سری هیلو تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است؛ اما این ماسک‌های ویژه‌ی هیلو، از هم‌اکنون قابل خریداری خواهند بود. صنعت بازی‌های ویدیویی تاکنون اقدامات زیادی را در راستای کمک به عبور از بحران کرونا به کار گرفته است. از اختصاص درآمد ناشی از خریدهای درون برنامه‌ای در برخی بازی‌ها گرفته تا فرهنگ سازی و ارائه‌ی خدمات رایگان برای تشویق رعایت قوانین منع رفت‌و‌آمد، همگی به منظور ایفای نقش در این وضعیت ویژه صورت گرفته‌اند.

۳ سال پیش
جالب بود.
:)

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران