رویدادهای مدرسه

سیزدهمین مطلب مبحث بلندگوها

هفته نامه الکترونیک

برای افراد پیشرفته


خلاصه :

مدد روح کن به دانش و دین           تا شوی همنشین روح امین

سلام به تمامی افراد پیشرفته. 

امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشیم و در پناه خداوند بزرگ سلامت باشید و ایام عزاداری امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل رو به شما عاشقان حسینی تسلیت عرض می کنیم. 

امروز می‌خواهیم درباره انواع باندها با شما صحبت کنیم. 

ما در کل دو نوع باند داریم باند اول باندهایی هستند که هیچ چیز درون خود ندارند و فقط دارای یک یا چند بلندگو و یک ورودی صداهستند و دارای هیچ‌گونه آمپلیفایر و پری آمپلیفایر و یا هر گونه تقویت‌کننده صوتی دیگر نیستند.

دسته دوم ما دسته‌ای است که آمپلیفایر و پری آمپلیفایر و دستگاه اکو و انواع ورودی‌ها و خروجی ها انواع بلندگوها را درون خود دارند. می شود گفت قیمت نوع اول خیلی کمتر از قیمت نوع دوم است. در بیشتر مجالس معمولاً یک عدد از انواع باندهای نوع دو وجود دارند و بقیه باندها نوع یک هستند به دلیل این‌که همان بلندگوی نوع دو پر از خروجی‌های صدا است و می‌تواند به‌راحتی به باندهای خالی که دارای هیچ گونه تقویت‌کننده‌ای نیستند صوت برساند. این باندها در مجالس و غیره بسیار کاربرد دارد و از امکانات مختلفی برخوردار شده است و هر چقدر امکانات بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر خواهد رفت.برای مثال باندهای جدید مجهز به سیستم وای‌فای ، نمایشگر ، مجهز به بلوتوث ، مجهز به انواع ورودی و خروجی صدا ، مجهز به تقویت‌کننده‌های صوتی ، فلش خور و کارت اس دی خور و با تمام امکانات به بازار آمده که قیمت نسبتاً گرانی دارد.این وسایل بیشتر در مجالس بکار برده می‌شود و در روش های خانگی کاربرد زیادی ندارد ولی در بعضی از مواقع هست که شما برای نمایش‌های خانگی یا برای تلویزیون‌های خود می‌خواهید سیستم بلندگویی راه انداخته تا صدایی با کیفیت عالی و بهتر را بشنوید که آن بحث جدایی است که بازهم از باندها استفاده می‌کنید.

در روش های خانگی دستگاه های کوچکی آمده که جای باندهای بزرگ مجالس را پر کرده که دیگر معمولاً از این وسایل استفاده کنند این وسایل بسیار کوچک و پرتابل دارای نمایشگر پورت یو اس بی کارت اس دی و تمامی ورودی و خروجی ها هستند و بسیار کوچک و جمع‌وجور هستند و دیگر نیاز به خرید چند باند برای اینکار نیست.

این کار باعث شده که همه چی کوچک‌تر شوند و به دلیل کوچک‌تر شدن خانه ها دیگر کسی سیستم‌های بزرگ خانگی تهیه نمی‌کنند و به همان سیستم‌های کوچک بسنده می‌کنند.

این است داستان باندها که در مجالس و در بعضی از اوقات در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

خوب دوستان آخرین مطلب ما هم به پایان رسید در مطلب بعدی سخنان پایانی خود را خواهیم داشت و میخوهیم که دیگر خداحافظی کنیم از تمامی دوستان عزیز که در این مدت هفته‌نامه الکترونیک را یاری کردند به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً مطلب روز چهارشنبه ما را مشاهده کنید.

امیدوارم که در پناه خدا سالم و شاد باشید و ان‌شاءالله که هفته‌نامه الکترونیک توانسته باشد به شما کمک بکند وعزاداری‌هاتان هم قبول باشه و ایام تاسوعا و عاشورا را به شما تسلیت عرض می‌کنیم خسته نباشید و خدا نگهدار.

۳ سال پیش
زیبا بود
این مطلب من هست لطفا مشاهده کنید
https://hedayatmizan.ir/site/content/36505

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۳ سال پیش
این مطلب نامش هست {باکس مخصوص محرم }
اگر در جستجوی سایت جستجو کنید برایتان می آورد

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۳ سال پیش
مطلب دیگر من : کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت
https://www.hedayatmizan.ir/site/content/36577


یک مطلب دیگر من : نماز های نافله
https://www.hedayatmizan.ir/site/content/36580


یکی دیگر از مطلب من: نماز شب
https://www.hedayatmizan.ir/site/content/36584

مطلب دیگر من : باکس مخصوص محرم
https://www.hedayatmizan.ir/site/content/36505

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران