معرفی

بازی زیرخاکی


خلاصه :

بازی زیرخاکی یه بازی سرگرم کننده است که می توانید تو این روز های کرونایی به همراه خانواده بازی کنید .

در این بازی هر بازیکن در نقش یک جوینده‌ی زیرخاکی و اشیای گرانبها، با یکی یکی رو کردن کارت‌های گنج تلاش می‌کند تا بیشترین کارت را به دست آورد. هر کارت تازه‌ای که رو کند اگر متفاوت باشد، گنجش را افزون می‌کند و اگر تکراری باشد دستش را داغ می‌کند و هرچه از زیر خاک درآورده بوده از چنگش می‌ستاند و نوبتش را هم می‌سوزاند.

پس بفرما… یک کارت دیگر هم بکش… البته اگر جراتش را داری!

هر کارت در بازی قابلیتی دارد که به محض رو شدن اعمال می‌شود و ترکیب این قابلیت‌ها با یکدیگر امکان کمبو زدن برای بازیکن را فراهم می‌کند و ویژگی‌های تاکتیکی بازی را تقویت می‌کند. همچنین بعضی از قابلیت‌های کارت‌ها این بازی را بسیار در سبک Take That قرار می‌دهد و امکان آزار و اذیت و تو پاچه کردن را شدیدا بالا می‌برد!

اگر جرات داری یک کارت دیگر بکش!

هر بازیکن در نوبت خود باید از دسته‌ی زیرخاکی، کارت رو کرده و به رو کنار هم قرار دهد.

بازیکن تا زمانیکه بخواهد می‌تواند کارت رو کند ولی هر زمانی که کارت تکراری رو کند بلافاصله می‌سوزد و نوبتش رد می‌شود.

اگر قبل از اینکه بسوزد، کارت رو کردن را متوقف کند، می‌تواند هر چه رو شده را برای خود جمع‌آوری کند.

همچنین هر کارت که در بازی رو می‌شود قابلیتی دارد که به محض رو شدن اعمال می‌شود. مثلا تپانچه به بازیکن اجازه می‌دهد کارت یک بازیکن دیگر را بسوزاند. یا با خنجر می‌توان از کارت بازیکن دیگری استفاده کرد و غیره. ۱۰ نوع کارت در بازی وجود دارد (خنجر، تپانچه، نقشه، اسطرلاب، صندوقچه، کلید، سکه، مار، فرش و نعل) که هرکدام قابلیتی دارند و به محض رو شدن، بازیکن باید آن قابلیت را اعمال کند. بعضی به شما اجاه می‌دهند که کارت دیگری را بسوزانید، یا کارت دیگری یا خودتان را اسنفاده کنید و غیره.

در پایان بازی هر بازیکن بالاترین عدد هر نوع کارتش را با هم جمع می‌زند و بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده بازی می‌شود.

ترکیب شانس و تصمیمات تاکتیکی!

با وجود عنصر شانس، این بازی در عین حال به لطف قابلیت‌های متنوع کارت‌های بازی (۱۰ نوع کارت) بسیار تاکتیکی است و بازیکن ماهرتر می‌تواند به خوبی از مزیت کارت‌هایی که رو می‌شود استفاده کرده و امتیاز دیگران را کم کند.

همچنین در جعبه‌ی بازی ۸ کاشی انگشتری قرار دارد که در ابتدای بازی پیشرفته بین بازیکنان پخش می‌شود و هر بازیکن یکی را انتخاب می‌کند. هر انگشتر قدرتی دارد که تا پایان بازی برای بازیکن فعال خواهد بود و به کمک آن می‌تواند روش‌های متنوع‌تری برای بازی خود را انتخاب کند.

 

قیمت مصرف‌کننده ۸۵ هزار تومن

۳ سال پیش
من این بازی را دارم .
اگه دوست داشتید می تونید تهیه کنید و
در جمع خانواده بازی کنید .

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران