دوره آموزشی

خانه زبان طلوع مهر ۱۴ با همکاری دانش افزایی میزان برگزار می کند

آموزش مکالمه ترکی استانبولی

ویژه ی بزرگسالان


خلاصه :

دوره ای کاربردی برای تجّار و رایزن های فرهنگی

پس از مطالعه ی دقیق مطالب  ، در صورت تمایل برای جهت ادامه مراحل روی دکمه ثبت نام اشاره کنید .

 

آشنایی با خانه زبان طلوع مهر چهارده

گروه فرهنگی طلوع مهر چهارده با بیش از ده سال سابقه تولید محصولات فرهنگی- مناسبتی، از سال 1397 با هدف خدمت رسانی به خانواده های مذهبی و با تکیه بر تجربه ی آموزشی اعضای این گروه، بخش خانه زبان را تاسیس نمود.

فاز اول مجموعه  با آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان بوده است و در ادامه با استقبال بی نظیر بزرگسالان، دوره های ترمیک آموزشی زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان نیز به فعالیت های مجموعه اضافه شد.

در ادامه  با توجه به درخواست مکرر علاقمندان یادگیری زبان های خارجی، آموزش زبان های عربی (فصیح، لهجه ی عراقی و لهجه ی لبنانی)، زبان ترکی استانبولی، زبان فرانسه و آلمانی نیز به فعالیت های مجموعه اضافه شد.

تمرکز بر مهارت مکالمه و همکاری با اساتید با تجربه و مسلط به روش‌های نوین تدریس زبان‌های خارجی، همواره در مرکز توجه ما بوده است و به لطف پروردگار تا به امروز توانسته ایم در فضایی مذهبی و دوستانه، آموزش زبان را با کیفیت بسیار بالایی ارائه کنیم.

 

آموزش زبان ترکی ویژه بزرگسالان

دانستن زبان ترکی فرصت هایی را برای شناخت فرهنگ و مردم ترکیه، پیش روی زبان آموزان قرار می دهد و در سال های اخیر با توسعه روابط با ترکیه، یادگیری زبان ترکی استانبولی برای افراد زیادی به جهت زندگی یا کار در ترکیه، در اولویت قرار گرفته است.
ترکی یکی از انعطاف پذیرترین زبان های دنیاست، زیرا حتی اگر شما کلمات را در ترتیب درست خود قرار ندهید، باز هم معنا می دهد.

 از آن جایی که کشور ما با ترکیه تجارت می کند، یادگیری زبان ترکی یکی از الزامات تجارت با این کشور است. برای بستن قرارداد و صادرات و واردات به این کشور باید بتوانید به زبان آن ها صحبت کنید.

با شرکت در کلاس های  خانه زبان طلوع مهر ۱۴ در کنار اساتید مجرب و با سابقه، و با بهره گیری از بهترین کتاب های موجود در زمینه آموزش ترکی ( Istanbul ،hitit ،yedi iklim)
تجربه شیرینی در یاد گیری زبان ترکی خواهید داشت .

 

توجه :
1ـ  امکان ثبت نام در این کلاس فقط برای والدین مدرسه میزان  نیست و می توانیم میزبان همه مقاضیان  از سراسر کشور باشیم .
2ـ بانی خیر ، برای 5 نفر امکان استفاده از #نذر_فرهنگی  (هر نفر 50 هزار تومان) را فراهم نموده . عزیزانی که تمایل به استفاده از این امکان را دارند قبل از ثبت نام به اینجا پیام دهند.

 

مهلت ثبت نام : جمعه 7 آذر 1399
شروع کلاسها : از نیمه آذر ماه به مدت 12 هفته

پس از اتمام ثبت نام ها و مشخص شدن لیست نهایی ، زمان کلاس با هنرجویان (بر مبنای زمانهایی که برای خودشان مقدور باشد) هماهنگ خواهد شد .

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران