رویدادهای عمومی

#انتقام_سخت

واکنش کاربران توییتری به شهادت دکتر محسن فخری زاده

#مجازات_قطعی


خلاصه :

باز هم جمعه شد و قاسم دیگر دادیم باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز باز هم هدیه به مهدی گل پرپر دادیم

بسم الله الرحمن الرحیم

محسن ماندگاری: ‏انتخاب چنین زمانی برای ترور ‎#فخری_زاده بسیار حساب شده است.صهیونیستها بااطلاع از مناسبات سیاسی داخل ایران،با این ترور به‌دنبال کورکردن روزنه های جدید در روابط ایران و آمریکاهستند.بن سلمان و ترامپیستها نیز از این ترور سود کامل می‌برند.همسویی برخی در داخل با صهیونیستهاجای تامل دارد.

سارا معصومی: ‎#دروغ_ممنوع

نام شهید ‎#فخری_زاده از سال ۲۰۰۷ با قطعنامه ۱۷۴۷ در فهرست تحریم شورای امنیت بود و فرد ناشناخته‌ای در صنعت هسته‌ای ایران نبود که با ‎#برجام اسمش در اختیار ‎#اسراییل قرار بگیرد!‌ در جریان لغو محدودیت‌های تسلیحاتی ایران در مهرماه جاری نام ایشان از لیست تحریم خارج شد.

حمید رسایی: ‏روحانی که به فاصله چند ساعت پس از فوت شجریان پیام تسلیت صادر کرد، هنوز درباره شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای که روس‌ها و اروپایی‌ها درباره ترورش حرف می‌زنند، چیزی نگفته!
یعنی هنوز خبر ندارد یا منتظر ‎#اجازه از جایی است!

‏این بار برای انتقام، به جای پایگاه‌های نظامی آمریکا در چند هزار کیلومتر دورتر، پایگاه‌های داخلی آمریکا در چند صد متری خودتان را هدف بگیرید، آن هم با موشک افشاگری و برکناری
والا این داستان ادامه دارد…

عباس عبدی: ‏خیلی سربسته باید گفت که ریشه ماجرا در مجموعه اتفاقاتی است که بعد از سال ۸۴ رخ داد. شاید برخی تعجب کنند، ولی معتقدم که این نفوذ اطلاعاتی دقیقا با فساد هم‌ریشه است.

علی قلهکی: ‏تیمهای حفاظت تا حدی میتوانند جلوی ترور را بگیرند، اگر موفقیت تیمهای حفاظت۱۰۰٪ بود، الان “بی‌نظیر بوتو”، شهید “احمدی روشن” و شهید “فخری زاده” در میان ما بودند.
دشمن باید بداند بعد از عملیات، تبعات سنگینِ ترور دامن‌ش را می‌گیرد!
در غیر این صورت ترورها تکرار می‌شود؛ یکی پس از دیگری!

رضا نصری: ‏۱) اولین پاسخ سیاسی به ترور شهید ‎#محسن_فخری_زاده می‌تواند بکارگیری تمام توان و ابزار دیپلماتیک – از جمله تریبون شورای امنیت – برای آغاز یک کارزار بین‌المللی علیه برنامه سلاح هسته‌ای اسرائيل باشد. این ترور شایسته است سرآغاز رسوایی و پایان دکترین وقیحانه «ابهام استراتژیک» باشد.

‏۲) در صورت اثبات نقش‌آفرینی، ضروری است ترور دکتر فخری زاده نقطه آغاز کارزار حقوقی برای قرار دادن مجدد «سازمان مجاهدین خلق» در فهرست سازمان‌های تروریستی باشد. مهم‌ترین استدلال این گروه برای خروج از فهرست سازمان‌های تروریستی اروپا و آمریکا اثبات «دست کشیدن از خشونت» بوده است!

سیدپویان حسین‌پور: ‏حالا حرفی هم بزنیم از زمین و زمان نامه ممنوعیت و محدودیت و تماس توپ و تشر و… روانه می‌کنند که چه و چه ولی جنابان حضرات مسئولین مربوطه، آن‌چه اتفاق افتاد، نه دور از ذهن بود، نه غیرقابل پیش‌بینی و میشد، چنین سرمایه بزرگی را حفظ کرد..
شمارا به خدا حداقل برای ادامه راه تدبیر کنید!

امیرعلی ابوالفتح: ‏بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر، همه دموکرات ها پشت سر رییس جمهوری جمهوریخواه ‎#امریکا ایستادند، با این که بوش در انتخاباتی پر چالش، ریاست جمهوری را ربوده بود.
چرا بعد از حوادثی مشابه برای ‎#ایران ، شاهد ‎#اتحاد_ملی حداقل برای چند روز میان جریان های سیاسی نیستیم؟

علیرضا پناهیان: ‏اخیرا زمینه‌سازان ظهور جمعه‌ها به شهادت می‌رسند،

و زمینه‌سازان ترور همچنان دم از مذاکره می‌زنند.
بالاخره یک جمعه‌ای خواهد آمد که زمینه سازان ترور رسوا بشوند.

سیدصادق حسینی: ‏در جریان عملیات تروریستی منجر به شهادت دکتر محسن فخری‌زاده؛ تعدادی از نیروهای حفاظت نیز به شهادت رسیدند و مجروح شدند؛ به خانواده‌هایشان تسلیت بگوییم و برای سلامتی مجروحان‌ دعا کنیم.

زهرا چخماقی: ‏کی میدونه امشب چند نفر بخاطر مردی که نمیشناختند اشک ماتم ریختند ؟

میثم شرفی: ‏پیک موتوری، راننده تاکسی، بقالی، کارمند و کارگر میدونند این دو ماه تا خروج ترامپ از کاخ سفید شاید یکی از حساس‌ترین دوره‌های تاریخی برای ایران باشد! چطور همچنان سطح امنیتی کشور تغییر ویژه‌ای نکرده! خیلی عجیبه واقعا!

ف. حسینی: ‏‎#بغض داشت خفه ام میکرد
خشم و کینه و داغ و غصه رمقی برایم نگذاشته بود
تنها کاری که به ذهنم رسید، شروع خبر ۲۱ با این آیه بود «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهد الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» سردبیر هم پذیرفتند
کمی آرام شدم

سیدمحمود رضوی: ‏دوستان عزیز که در مورد ‎#ترور شهید ‎#محسن_فخری_زاده سکوت کرده اید، تصویر بین المللی این سکوت شما روشنفکری نیست، ترس است!
در خاک میهن هموطن دانشمند ما را به شهادت رسانده اند، غرور ملی نباید اجازه سکوت به من و شما بدهد.
سکوت کردیم فردا نوبت من و شماست، دشمن دانشمند و هنرمند نمیشناسد!

میثم نادی: هوالعزیز، جناب آقای سردار سلامی، فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سلام علیکم، با تسلیت ترور دانشمند#شهید_محسن_فخری_زاده فرموده بودید  اگر تار موی ایرانی کم شود کرک و پشمشان را به باد می دهید. یا به وعده خود عمل کنید، یا دیگر سکوت اختیار نمایید، یا استعفا دهید

پوریا آسترکی: ‏ایران باید الان فاکتور این داستان را بفرستد برای بایدن، اگر در دو سه روز بایدن چک تضمین‌شده معتبر نداد، بزنه.

مهدی محمودیان: ‏ترور دکتر شهید ‎#محسن_فخری_زاده مثل هر ترور دیگری بدون هیچ قید و شرطی محکوم است.
امیدوارم نهادهای امنیتی دست از بازی‌های جناحی بردارند و تمرکزشان را بر روی حفاظت از منافع ملی ایران و سرمایه‌های انسانی آن قرار دهند.

علی علیزاده: ‏اینکه به ترور رذیلانه حاج قاسم چه پاسخی دهیم در دعوای توییتری ارزشی و لیبرال تعیین نشد. اینکه انتقام ‎#شهید_فخری_زاده را چگونه از رژیم اشغالگر بگیریم هم در دعوای من و تو تعیین نمیشود. وظیفه ما نمایش خشم و اتحاد یکپارچه ملی ست. با نمایش اینهمه تضاد و اختلاف نتانیاهو را شادتر نکنیم

مهدی رسولی: ‏تیرِ ترور از دریچه‌ی نفوذ، قلب ما را نشانه می‌گیرد؛

بسته باد! چشمهایی که چشم به دشمن دوخته‌اند!
و شکسته باد! دهان‌هایی که دم از مذاکره می‌زنند!

‎#سلیمانیِ_هسته_ای

احسان منصوری: ‏«توافق با آمریکا» اتفاق خوبی است اگر منافع ما را تامین کند. برای بعضی‌ها اما صرف توافق مهمتر از منافع ماست.
آنقدر اصرار دارند ایران نباید هیچ واکنشی نشان دهد که به زودی ایران تبدیل می‌شود به ببر کاغذی.
خب چرا بایدن باید با این ببر کاغذی توافقی کند؟ اصلا ما را در حد توافق می‌داند؟

‏طراح این صحنه روانشناسان قوی دارد:
دولت هیچ اولویتی جز حفظ خودش ندارد، جامعه هم به شدت نگران درگیری و تحت فشار شدید اقتصادی است.
با این زمینه، تبلیغات دروغی مثل «ترامپ منتظر بهانه حمله است» به سادگی مورد پذیرش قرار می‌گیرد و ایران را برای پاسخ فلج می‌کند

‏بایدن یا اوباما یا هرکس دیگری فقط به یک دلیل ممکن است به برجام برگردد: برای مهار توان هسته‌ای ایران.
اگر توان هسته‌ای ایران را بشود با انفجار نطنز و ترور فخری‌زاده و دزدین اسناد مهار کرد و هیچ هزینه‌ای هم از طرف ایران وارد نشود، چرا باید به ایران باج رفع تحریم بدهند؟

مرحوم یوزف. ک: ‏با ترور سردار سلیمانی، سپاه قدس تمام نشد و با ترور فخری زاده هم سازمان پژوهش ها و نوآوری وزارت دفاع بسته نمی شود، هر چند خلأ این عزیزان احساس خواهد شد، اما ساختار وابسته به فرد نیست، تهرانی مقدم شهید شد اما پروژه‌های موشکی ادامه یافتند و به پیشران سوخت جامد سلمان ختم شد.

علی قلی‌زاده: ‏ترور ‎#شهید_محسن_فخری_زاده حاکی از دو نکته است:

۱-نگرانی اسراییل از بازگشت سریع ایران و آمریکا به برجام در دولت بایدن.
۲-ناامیدی نتانیاهو و بن‌سلمان از ایجاد درگیری محدود ترامپ علیه ایران.

پاسخ متناسب و سریع ‎#ایران_ما هم بازدارندگی ایجاد و هم موضع ایران در مذاکرات را تقویت میکند.

مجتبی رضاخواه: قطعا یکی از دلایل ترور ‎#محسن_فخری_زاده، نشان دادن ضعف و نیاز به مذاکره است.

عده‌ای خوش‌خیال تصور کردند زبان دنیا را بلدند پس مذاکره‌ کنند، غافل از اینکه دشمن قبل و بعد از ژانویه ۲۰۱۷ به دنبال ترور احمدی‌روشن‌، سلیمانی‌و فخری‌زاده‌ها بوده‌.

فقط ساده‌لوح‌ها فریب دشمن را می‌خورند.

سعید مالکی: ‏همه ی آقایون در حال عرض تسلیت و شعار دادن برای انتقام و پیگیری هستند. یک نفر بگوید چرا بعد از این همه تجربه ی ترور شدن نیروهای بزرگ و علمی، نتوانسته اید یک پروتکل امنیتی درست و پیمودن داشته باشید و دوباره اتفاق افتاده؟! چرا؟

حسن ابراهیمی: ‏این ترور از میوه های کدام مذاکره بود؟

فرید ابراهیمی: ‏دست استکبار جهانی و پای صهیونیسم بین الملل و آستین آل سعود همه درست.
ولی ننگ ابدی بر تو باد آقای ظریف که اینطور ذلیلمان کردی!

محمد اکبرزاده: ‏عصبانی هستید، خون‌تان به جوش آمده، منتظر انتقام هستید و… همه این‌ها از سر غیرت و دغدغه‌مندی است و شایسته تحسین!
اما مراقب باشید با سربازان و تروریست‌های رسانه‌ای دشمن همراه نشوید! مطالبه با خودزنی فرق می‌کند!

رورشاخ: ‏من اگر مسئول سایبری و IO بودم تو اسراییل با برنامه ریزی و تربیت نیرو تو ایران کاری میکردم که وقتی تو ایران عملیات ترور انجام دادیم کسی نیاد به ما فحش بده
برن به خودشون فحش بدن، خودشونو مسخره کنن کلا به هم بپرن درگیر باشن تا ما بریم سراغ هدف بعدی smiley

علی دانشمند: ‏استفاده ی تبلیغاتی از خون ‎#شهید_سلیمانی پله ی پرتاب مجلسی ها شد و عده ای در تلاش اند نهالِ ستادهای انتخاباتی ۱۴۰۰ را با خون ‎#شهید_محسن_فخری_زاده آبیاری کنند!
خون شهید لغزنده است ، مواظب باشید!

ع. ششگلانی: ‏شاید بتوانید دانشمندان را ترور کنید اما دانشی که به دست آمده را نمی‌توان ترور کرد.
واکنش درخور به این ترور در‌ زمان و مکان مقتضی ضروری است وگرنه که هر‌چند وقت یک بار شاهد چنین عملیاتی خواهیم بود.

علی موسوی: ‏عاملان ترور شهید ‎#فخری_زاده همان کسانی هستند که اسناد به‌شدت سری شورآباد را در یک عملیات جاسوسی در اختیار اسرائیل قرار دادند. راستی چرا بعد از این همه سال کسی نمی‌گوید آن اتفاق کار چه کسانی بوده است؟! چرا هیچ‌ خبری از عاملان آن حادثه منتشر نشده است؟!

حسین درخشان: ‏حدس من اینه که ترور فخری‌زاده جایگزین سمبولیک حمله به نطنز و اراکه. چون فخری‌زاده بیست سال پیش روی [هسته‌ای] کار می‌کرده و مدتهاست که قاعدتا بازنشسته و دور از برنامه‌ی هسته‌ای بوده، و چون جرات حمله به نطنز و اراک رو نداشتن.

احسان مازندرانی: ‏دوره کارشناسی در دانشکده خبر از استادانی که سابقه امنیتی داشتند آموختم هر عملیات ترور یک امضا دارد. امضای ترور ‎#شهید_محسن_فخری_زاده شبیه عملیات‌های پیشین ترور دانشمندان هسته‌ای نیست. بیشتر شبیه عملیات‌های تروریستی در جنوب غرب و شرق ایران است. انفجار بمب و حمله نهایی به سوژه…

رستم قاسمی: ‏ما با شهادت ‎#شهید_محسن_فخری_زاده ها محزون میشویم اما نا امید و مستأصل هرگز !
بدانید شهادت هر کدام از ما ، یک قدم شما را به پایان نزدیک تر میکند.
به پایان سلام کنید

مجتبی حسینی: ‏‎#شمخانی،آذرماه ۱۳۹۶:در کشور هیچ تهدید امنیتی متوجه هیچ مسئولی نیست.من مسئول ‎#امنیت کشورم.اینکه منافقین ‎#ترور میکردند مربوط به دهه۶۰ است و دیگر نمیتوانند ترور کنند.ضمن اینکه ما دستگاه‌های امنیتی قوی داریم، برای چه می ترسیم؟

پ.ن:آقای شمخانی نظرتان درباره ترور شهید ‎#فخری‌زاده چیست؟

محمدرضا نوروزپور: ‏در هرکشوری چنین اقدام تروریستی رخ داده بود، یک وحدت ملی طولانی مدت میان جریان های سیاسی معارض پدید می آمد. شوربختانه برخی از چهره های سیاسی چنان در هوس انتخابات ۱۴۰۰ می سوزند که به جای متهم کردن تروریستهای اسرائیلی، آتش تفرقه داخلی را تیز می کنند.

فامیل دور: ‏به روحانی بگید شهید فخری زاده یکی از معاونین وزارت دفاع بوده که میخواسته بره مذاکره که تو راه ترورش کردن بلکه یه موضعی بگیره

محسن عبداللهی: ‏بعد از ترور سردار ‎#قاسم_سليماني این نظر از سوی برخی ترویج شد که “مذاکره با قاتلین سردار ممنوع است”.بنظر می‌رسد ترور ‎#محسن_فخری_زاده در راستای همین نظر و بمنظور بازداشتن دولت از مذاکره با دولت جدید آمریکا انجام شده است.عربستان و اسرائیل باحربه تروریسم بدنبال حفظ شرایط موجود هستند.

توحید عزیزی: ‏اگر معتقدید له له زدن این دولت برای مذاکره با بایدن باعث شده دشمن مطمئن بشه هر غلطی بکنه، پاسخی نمیگیره؛ پس بدونید علاوه بر این دولت، حامیان فعلیش و اونایی که می‌تونستند استیضاحش کنند و نکردند هم در ترور ‎#شهید_محسن_فخری_زاده سهم دارند.

حسین یکتا: ‏تنها آنهایی ترور می‌شوند که وجودشان دریچه‌‌ی تنفسِ استکبار را می‌بندد، آنقدر که مجبور شوند، آنها را حذف فیزیکی، یعنی ‎#ترور کنند.

علی سیستانی: ‏وقتی رئیس جمهور مملکت هنوز بعد ترور سردار سلیمانی پالس مذاکره میفرسته
خب واضحه اونا هم ادامه میدن به ترور!

سمیه عبداللهی: ‏به دلیل وجود لایه های عمیق شکاف و گسست اجتماعی و حتی خلا اعتماد ملی!
در زمانه ترور خصوصا مثل امروز؛
چند دستگی و بی تفاوتی (اگر نگوییم خوشحالی) دیده می‌شود!

حامد وقار: ‏اتاق فکر ترور:
+چیکار کنیم توافق احتمالی در نطفه بمیره؟
-یکی از مقامات بلندپایه نظامی علمی مرتبط با هسته‌ای رو ترور کنیم
+خوب تندروهای اونا چیکار میکنن؟
-همگی با هم خواستار منتفی شدن توافق خیانت آمیز میشن
+عجبببب حالت خوش نیست
– شرط میبندی؟

جِنلی: ‏بهنوش بختیاری ۵محافظ داره پدر هسته‌ای ایران ۴

مهدی بیک: ‏‎#تندروها ی ایرانی در ‎#مجلس و خارج مجلس تا تونستند تو ‎#انتخابات_آمریکا از ‎#ترامپ حمایت کردند،امروز که ‎#ترامپ با هماهنگی ‎#نتانیاهو دست به ‎#ترور زده،به ظریف و روحانی ‎#فحش میدهند که چرا برای پایان دادن به ‎#تحریم ها میخواهند ‎#مذاکره کنند. به همین بهانه فشار روی ‎#ظریف افزایش پیدا میکنه

شَبَرْ: ‏در دولت احمدی نژاد ۶ ترور دانشمندان هسته ای

در دولت روحانی ۱ ترور دانشمندان هسته ای

اگه مقصر وزارت اطلاعاته، کدوم وزارت اطلاعات ضعیف تر بوده؟!؟

عارف: ‏آقایون داداشا .. اون غلیان احساساتتون رو کنترل کنین
واسه همچین تروری کلی برنامه ریزی پیچیده میشه .. پاسخ احتمالی هم به راحتی توییت کردن از پشت کرسی و زیر لحاف نیست
یه ذره جریحه‌دار نشید تا ببینیم چه بلای جدیدی سرمون میاد

ابراهیم: ‏ماها که با اسم و رسم واقعی‌مون تو شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنیم بیشتر در معرض خطریم تا نفوذی‌های مسلح موساد.

سیدسجاد: ‏قوی‌ترین دستگاه‌های امنیتی جهان هم قابل نفوذند. چیزی که باعث منصرف شدن دشمن از ترور می‌شود قدرت دستگاه‌های امنیتی نیست. جسارت رهبران سیاسی در پاسخگویی است.

احسان سلطانی: ‏صدام در جریان حمله به کویت، یک روز پیش از حمله آمریکا، با ۴۲موشک اسکاد به تل‌آویو حمله کرد.
اسرائیل با خویشتنداری، مطلقا پاسخی نداد چون معتقد بود صدام می‌خواهد با تحریک اسرائیل، اعراب را با خود متحد و جبهه ناسیونالیستی عربی خلق کند.
اسرائیل آن روز فقط صبر کرد و در دام صدام نیفتاد

رضا هونجانی: ‏صبر استراتژیک یعنی اول باید پرونده‌ی تحقیق و تفحص از نهادهای امنیتی کشور را باز کنیم که چرا تهران حیاط خلوت موساد شده است.

مجتبی داوودی: ‏دانشمند ارشد هسته ای ما ترور شد فقط و فقط یک جواب کوبنده و در عین حال هوشمندانه این زنجیره ی ترورها رو قطع میکنه

جلال برزگر: ‏چقدر خوبه که جمع کثیری از ما هیچ کاره ایم و کسی به حرفمان گوش نمی ده! یکی مشغول ترکاندن امارات است!و آن یکی- فریدون عباسی- زنگ زده به تلویزیون میگه نباید بگید فخری زاده هسته ای نبوده! هسته ای بوده. مجانین از ماها عاقل ترن.

علی احمدنیا: ‏آقای مسئولی که دنبال جاسوس بین چهارتا خبرنگار و بدبخت و بیچاره میگردی دیدی جاسوس حروم زاده کجاست که مسیر حرکت ‎#شهید_فخری_زاده رو هم میدونست؟

جاسوس با ریش و تسبيح میاد کاش بفهمیم!

انتقام از عاملین این جنایت باید کوبنده باشه جوری که هم دردش بیاد هم صداش..

نوکس: ‏آیا اسرائیل و ترامپیست ها به دنبال تحریک ایران برای ورود به جنگ هستند؟

حنانه: ‏چه کسانی درریزترین لایه های امنیتی ایران نفوذ کرده اند که ماازطریق آنهاامنیتی ترین خبرهاراابتداازسلمان اینترنشنال ومزدورها وکاسب های خارج بایدبشنویم؟شک نکنیداین نفوذ تا [نهادهای بالا] نیزپیشرفته

علی بهمنی: ‏آقایان ارزشی نمای که ترور ‎#شهید_محسن_فخری_زاده را نتیجه سیاست ‎#مذاکره می دانند (مذاکره که نداریم سیاست فعلی ایران به فرموده رهبری ‎#نه_جنگ_نه_مذاکره است)، لطفاً بفرمایند شهادت آن عزیزان در دولت مهر ورزی نتیجه چه سیاستی بود؟

آسیه سعیدیان: ‏چه ‎#انتقامی بگیریم هم بچسبه، هم حساب کار دستشون بیاد، هم بهانه دست کسی نداده باشیم ، هم تو این شرایط جو متشنج‌تر نشه ، هم دست بالارو داشته باشیم؟

فاطمه کریمخان: ‏یک چیزی که به قول آن رفیق‌مان، کف توییتر به آن توجه نشده این احتمال است که ‎#ترور ‎#محسن_فخری‌زاده «ضربتی نوش کن»، بعد از «زدی ضربتی» باشد؛ بدون شک توجیه حادثه‌ی امروز نیست، ولی احتمال است دیگر، ها؟

با سلام این واکنش های توییتری رو از کدوم سایت برداشتی چون کاملا تحریف شده است و افراد خیلی کمی خود ترور رو مسئله اصلی قرار دادن و درباره خود شهید صحبت کردن اکثر افراد در این متن اون رو به سیاست داخلی و سیاست خارجی نکته بعدی که داره اکثر افرادی که این متون رو نوشتن ماهواره می بینن چون گفتن ترامپیست ها و نگفتن دولت آمریکا دقیقا چیزی که الان شبکه های ناتمام ماهواره ای دارن می گن
به گفته رهبر: سیاست ما در قبال آمریکا سیاست مشخص و حساب شده است و با رفت و آمد افراد تغییر نمی کند.
https://static4.donya-e-eqtesad.com/servev2/C9GziDie8iiK/aztreVakjSU,/11.mp4

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

محمد مهدی ملکان با سلام این واکنش های توییتری رو از کدوم سایت برداشتی چون کاملا تحریف شده است و افراد خیلی کمی خود ترور رو مسئله اصلی قرار دادن و درباره خود شهید صحبت کردن اکثر افراد در این متن اون رو به سیاست داخلی و سیاست خارجی نکته بعدی که داره اکثر افرادی که این متون رو نوشتن ماهواره می بینن چون گفتن ترامپیست ها و نگفتن دولت آمریکا دقیقا چیزی که الان شبکه های ناتمام ماهواره ای دارن می گن به گفته رهبر: سیاست ما در قبال آمریکا سیاست مشخص و حساب شده است و با رفت و آمد افراد تغییر نمی کند. https://static4.donya-e-eqtesad.com/servev2/C9GziDie8iiK/aztreVakjSU,/11.mp4
علیکم السلام، خیر منبع معتبر است و تحریف شده نیست؛ در ضمن اینکه ماهواره نگاه می کنند جمله ی قابل قولی نیست زیرا هر کس که ماهواره نداشته باشه هم کلیپ هایی از برنامه هایی که اونجا نشون میده رو میتونن ببینن و اتفاقا رصد مطالبی که در ماهواره پخش می شود کار بسیار پسندیده ایست.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران