رویدادهای مدرسه

اطّلاعیه

کمک های غیرنقدی مردمی

حرکت های جهادی میزان


خلاصه :

«اطّلاعیه کمک­های غیرنقدی مردمی / حرکت های جهادی میزان»

سلام علیکم، وقت بخیر؛

همانگونه که مستحضرید دانش­ آموزان دبیرستان میزان به همراه کادر مدارس میزان -به نیابت از خانواده بزرگ میزان- در نوروز هر سال با حضور در مناطق محروم کشور، به مردم شریف و مستضعف، خدمات جهادی ارائه می­کنند. از خدمات دیگر این حرکت جهادی، اهدای بسته­های ارزاق و پوشاک و لوازم منزل به نیازمندان می­ باشد که به همّت اولیای خیّر مدرسه اهدا شده است.

متأسفانه سال گذشته (نوروز99) با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، امکان ارسال کمک­های غیرنقدی نیز فراهم نشد. لکن با توجه به امکان ضعیف انتقال بیماری از سطوح و همچنین نیاز شدید محرومین منطقه در شرایط خاص اقتصادی، به یاری خدا امسال نیز ارسال کمک­های غیرنقدی اعم از البسه، لوازم منزل، مایحتاج روزمره و ... در دستور کار قرار دارد.

با توجه به محدودیّت­های موجود برای بسته ­بندی و منظم ­سازی البسه ارسالی، طرح بسته بندی البسه در منزل توسط شما خیّرین بزرگوار اجراء خواهد شد. لذا از بزرگواران درخواست می­ گردد قبل از ارسال البسه نکات ذیل را مدنظر قرار دهند:

  1. لباسها در نایلون (سلفون) قرار گیرند. نایلون­هایی در ابعاد مختلف برای این منظور در دفتر مدرسه موجود می­باشد. جهت دریافت این نایلون­ها می­توانید به دفتر مدرسه مراجعه فرمایید. خواهشمندیم در هر نایلون صرفاً یک لباس قرار گیرد.
  2. لباس­ها حتی­المقدور نو باشد.
  3. لباس­های دسته دوم مشروط بر اینکه ایراد ظاهری نداشته باشند، پس از شستشو، حتماً اتو و تا شده در بسته­ها قرار گیرد، چراکه قرار است مستقیماً به دست مصرف کننده برسد.
  4. مشخصات هر لباس را به شرحی که در برگه­های پیوست مشاهده می­فرمایید علامت زده و به نحوی که قابل رؤیت باشد به همراه لباس داخل نایلون قرار دهید.
  5. هدایا را نهایتاً تا تاریخ شنبه 23/12/99 به دفتر مدرسه تحویل فرمایید.
  6. جهت هماهنگی ویا پاسخ به سوالات احتمالی با دفتر دبیرستان میزان (دوره دوم) آقایان مقیمی یا مهدوی تماس حاصل فرمایید. تلفن : 66522600

 

شماره کارت اردوی جهادی :  4244-1293-8811-6274   بانک کارآفرین، به نام «آیت اللهی»

ستاد جمع ­آوری کمک­های مردمی / اردوی جهادی نوروز 1400/ موسسه فرهنگی-آموزشی هدایت میزان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران