معرفی

وزارت آموزش

بلندترین برج دنیا !!!!!!

وزارت آموزش


خلاصه :

در این مطلب می خواهیم با برج خلیفه آشنا بشویم 

پروژه برج خلیفه که در اول نام آن برج دبی بود در ژانویه سال 2004 ( سال 1382 ) کلید خورد و این پروژه که در واقع بلند ترین آسمان خراش نیز هست بعد از 6 سال در ژانویه سال 2010 افتتاح گردید و اینکه در ابتدا این سازه برج دبی نام داشت ولی در زمان افتتاحیه محمد بن راشد آل مکتوم ( حاکم دبی ) به احترام خلیفه بن زاید ( حاکم امارات ) نام آن را برج خلیفه گذاشت . این برج 828 متر ارتفاع دارد و دارای 163 طبقه ، 1000 واحد آپارتمان ، 49 طبقه اداری ، 4 استخر و هزاران امکانات دیگر که در پایین مفصل به آن خواهیم پرداخت تا زمانی که به این شهر سفر می کنید با این برج عظیم و با شکوه بیشتر آشنا شوید. همچنین هتل آرمانی نیز که توسط جورجیو آرمانی طراحی شده است با 160 اتاق در این برج قرار گرفته است که شما می توانید آن را برگزینیند البته دقت به قیمت بالای آن نیز داشته باشید.

آسمان خراش بسیار بلند برج خلیفه با ارتفاع 829.8 متر در دان تان شهر دبی بلندترین سازه دست بشر در دنیاست و دارای طرفداران بسیاری می باشد ، این برج باشکوه که ساختنش 5 سال به طول انجامید یکی از جاذبه های برجسته در سرتاسر خاورمیانه می باشد و در سال 2010 میلادی افتتاح گردید و پیشنهاد ما برای شما عزیزان در سفر به دبی می باشد که دیدن از آن را از دست ندهید .

 

برج خلیفه نمایش استثنایی از یک کار هنری می باشد و بی دلیل نیست که به جواهر دبی مشهور می باشد. به صد و بیست و چهارمین طبقه که دومین سکوی مشاهده بلند روباز جهان است بروید تا چشم اندازی بی وقفه از خط افق آسمان دبی و اطراف این شهر را نظاره گر باشید زیرا برج خلیفه یکی از جاذبه های مهم دبی می باشد .

 

اینکار یکی از بهترین راه ها برای دیدن مناظر مختلف گردشگری شهر است و برج خلیفه با بیش از هزار واحد آپارتمانی ، 49 طبقه اداری ، 4 استخر و یک کتابخانه در خدمت گردشگران می باشد و همچنین هتل 5 ستاره آرمانی با 160 اتاق به طراحی " جورجیو آرمانی " در طبقات اولیه این برج قرار دارد که گزینه خوبی برای شما عزیزان می باشد .

 

1 - At the Top Burj Khalifa SKY

این قسمت در ارتفاع 555 متر قرار دارد که زمانی که شما به اتاق های این قسمت می روید دبی زیر پای شما و می توانید دبی به با دید 360 درجه مشاهده نمایید تا برای شما نهایت لذت را فراهم کنم ، همچنین این اتاق ها در در طبقات 125 تا 148 واقع شده اند که شما را با یک آسانسور اختصاصی به آنجا می برند ، همچنین طراحی منحصر به فرد این اتاق ها به شما حس پرواز بر روی جهان را می دهد .

 

At the Top Burj Khalifa SKY

 

2 - Corporate Suites - سوییت های اداری

سوییت های اداری برج خلیفه در 37 طبقه در طبقه 123 برای بزرگترین شرکت های دنیا تعبیه شده است که شما می توانید در دبی ، مرکز تجارت خاورمیانه درب های رشد جدیدی را بر روی شرکت خود باز کنید و ضمنا جالب است بدانید که لابی این قسمت به صورت بسیار منحصر به فرد با هنر های مدرن طراحی شده اند.

 

علاوه بر پارگینگ اختصاصی برای شما و بازدیدکنندگان یک آسانسور اختصاصی شما را از پارگینک به طبقه 123 هدایت خواهد کرد .

 

corporate suites

 

3 - At The Top Burj Khalifa

این قسمت که به عرشه برج خلیفه معروف است در طبقه 124 واقع شده است و اینکه در این طبقه شما گردشگران عزیز می توانید با دوربین های تعبیه شده دبی را با دقت مشاهده کنید و تمامی شهر دبی در زیر پاهای شما خواهد بود .

 

همچنین میتوانید عکس های بسیار زیادی را در این قسمت بگیرید تا یکی از بهترین خاطره ها را برای خود بسازید و در ضمن بلیط های این قسمت از 125 درهم شروع و تا 500 درهم بسته به نوع پکیجی که انتخاب می کنید متغیر است.

 

4 - At Mosphere

این قسمت از برج خلیفه که در واقع یک رستوران فوق لوکس و بین المللی است در طبقه 122 قرار دارد.

 

این رستوران فوق العاده یکی از بهترین رستوران های دبی است که  دارای 3 قسمت متفاوت است که هر کدام منحصر به فرد طراحی شده اند و شما میتوانید هنگام صرف شما خلیج فارس را مشاهده نمایید تا آرامش وصف نکردنی هنگام سرو شام داشته باشید .

 

این رستوران دارای  اتاق های خصوصی نیز می باشد که شما میتوانید به صورت اختصاصی و VIP شام را در کنار خود و خانوادتان باشید .

 

At Mosphere

 

رکورد های برج خلیفه

 

بلندترین ساختمان جهان

بلند ترین سازه جهان

بیشترین تعداد  طبقات جهان

بالا ترین طبقه قابل سکونت در جهان

بالا ترین عرشه بیرونی جهان

طولانی ترین آسنانسور جهان

بلندترین سرویس آسانسور جهان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران