بدون مجموعه

%!^!$%!@#$%@!$%^!@$%!@

اولینروز ثبت نام کاندیدا های ریاست جمهوری


خلاصه :

...

** سعید محمد:مردم گلایه دارند+فیلم

سعید محمد  فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.

سعید محمد  پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور و در جمع خبرنگاران، گفت: ثبت‌نام در انتخابات عزم مرا نشان می دهد.وی ادامه داد: برداشت من این است که مردم دارای مشکلات عدیده ناشی از سوء مدیریت از عملکرد کارگزاران نظام و دولت و بی عدالتی ها هستند و  لازم است یک تحول بزرگ اتفاق بیفتند.

محمد تصریح کرد: مردم گله‌مند از کارگزاران هستند نه از نظام. این درحالی است که خداوند آنقدر منابع به کشور داده که بتوانیم مشکلات مردم را کاهش یا حل کنیم. رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است و نیازمند مشارکت حداکثری مردم هستیم.

وی تصریح کرد برنامه های ما مبتنی روابط با همسایگان است. نگاه به برنامه‌های ۵+۱ خطای استراتژیکی است.

محمد در پاسخ به سوالی مبنی که اگر ابراهیم رئیسی وارد انتخابات شود به نفع وی کناره گیری می‌کنید یا خیر بیان داشت: فعلا آقای رئیسی اعلام کاندیداتوری نکرده است اگر اعلام کاندیداتوری کند سپس اعلام نظر می کنم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و به هیچ جریانی تعلق خاطر ندارم و معتقدم‌ همین دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است.


 

** نامزد انتخابات: آقا زاده ها را حذف می کنم

وهاب عزیزی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: به عنوان نماینده جریان سوم در انتخابات حضور یافتم. برای رسیدن به مردم باید از اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کرد، مطالبه اصلی مردم امروز داشتن کاندیدای غیر تکراری است.

وی افزود: فرصت افراد قدیمی و تکراری مورد اصرار شورای نگهبان برای انجام کار تمام شده، مردم امروز انتظار دارند چهره‌های جدید غیر حزبی و غیر سیاسی در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: ما شورای نگهبان را به تقوای الهی و خودمان را نیز به به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری توصیه می کنیم.

عزیزی گفت: از شرایط نگهبان می خواهیم، صدای مردم را بدون واسطه بشنود، مطالبات مردم خیلی فراتر از کارهای تکراری امروز شورای نگهبان است.

وی خاطرنشان کرد: من می خواهم با تشکیل دولت جوان و جهادی، برای حل مشکلات مردم و قطع زنجیره کثیف فساد و رانت خواری و ویژه‌خواری، بیرون راندن نفوذی ها از گلوگاه های اقتصادی جهاد کنم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی افزود: تورم ، رکود و مشکلات اقتصادی مردم را تحت فشار قرار داده و اگر حرفی نمی زنند و پای انقلاب ایستاده‌اند به حرمت اعتقادات شان، اسلام و رهبری است اگر نه مردم این مدیران کهنه و رانت خوار و آقازاده پرور را قبول ندارند.

وی ادامه داد: اولین گام من در صورت تشکیل دولت، حذف آقازاده ها و رانت خواران و ویژه خواران است.

خیلی نوشته هات زیاده!!!!!!

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران