دلنوشت

کنفرانس مطبوعاتی مربیان و...پاری سن ژرمن و منچستر سیتی


خلاصه :

کنفرانس پپ و پوچتینو همراه ریاض محرز

به گزارش ورزش سه در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن فردا شب در پارک دو پرنس میزبان منچستر سیتی خواهد بود؛ این دو تیم فصل گذشته در نیمه نهایی در این تورنمنت نیز به مصاف یکدیگر رفتند بودند که آن بازی با پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و صعود به فینال خاتمه یافت و به همین خاطر دیدار فردا شب می تواند یک جدال انتقامی برای PSG تلقی شود.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی گفت: " از نظر من منچسترسیتی بهترین مربی دنیا را دارد؛ پپ گواردیولا. آنها باشگاهی هستند که مانند ما آرزوی فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارند. اگرچه ممکن است به نظر برسد از آنها در شرایط بهتری نسبت به ما قرار دارند اما در یک مسابقه فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

ما با میل و اراده زیادی به مقابله با آن ها می پردازیم. همچنین ایده های خود را به کار می گیریم و کیفیت آنها را محدود می کنیم. این مسابقه ای است که بازیکنان در آن می‌توانند پتانسیل واقعی خود را به نمایش بگذارند. من فکر می‌کنم که این اولین آزمایش بزرگ فصل ما باشد. ما در هر بازی چالش متفاوتی داشته‌ایم."

 

رقابت بین ناواس و دوناروما در خط دروازه: "من یک روز قبل از مسابقه با بازیکنان اصلی تیم ارتباط برقرار نمی کنم. ما دو دروازه بان بزرگ داریم که با خواسته های کادر فنی سازگار هستند. در حال حاضر، ما بسیار خوشحال هستیم. هر دروازه بان می خواهد بازی کند، اما ما در PSG هستیم که باشگاهی ویژه با شرایط خاص است."

 

شرایط لیونل مسی: "وضعیت لئو تا حدودی شبیه به مارکو وراتی است. او واقعاً خوب پیشرفت می کند. من فکر می‌کنم که او فردا در ترکیب خواهد بود. کار کردن و پیشرفت در شرایط مختلف به زمان نیاز دارد. اینکه یکدیگر را بشناسیم تا بتوانیم با هم خوب کار کنیم. همه تحت فشار هستند و مهمترین چیز این است که ما از تیم راضی هستیم. مسی هم مثل بقیه است و باید با تیم، فرهنگ و کشور جدید سازگار شود. بگذارید بازیکنان خودشان را تنظیم کنند. او 20 سال را در بارسلونا گذراند و همه چیز برایش تازگی دارد. زمان زیادی از آمدن او نگذشته است. من تردیدی ندارم که با گذشت زمان همه چیز خوب پیش خواهد رفت و ما با یکدیگر به موفقیت می‌رسیم."

شایعه اختلاف نیمار و امباپه: "آنها پسران فوق‌العاده ای هستند و ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. آنها با یکدیگر صحبت کردند و من نیز با آنها حرف زدم. در تمرین دیدیم که آنها در کنار یکدیگر می خندیدند. اینها مواردی است که گاهی این اتفاق می‌افتد و سر و صدا بیشتر از واقعیت است."

 

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در دومین هفته از لیگ قهرمانان به مصاف سیتی خواهد رفت. بازی در پارک دو پرنس برگزار می شود و به نوعی تکرار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان است که سیتی توانست به پیروزی رسیده و راهی فینال شود.

لیونل مسی که برابر لیون مصدوم شده بود نیز امروز بدون مشکل تمرین کرد و به بازی فردا خواهد رسید.

 

پپ گواردیولا در نشست خبری این بازی و در مورد جدایی لیونل مسی از بارسا و انتقالش به پی اس جی گفت:« یک سورپرایز بزرگ بود و حالا نیز همه آن را پذیرفته اند. تا همین چند سال پیش کسی نمی توانست مسی از بارسا جدا شود. همین حالا هم باورش کمی سخت است ولی در فوتبال کسی نمی تواند پیش بینی کند در کوتاه مدت چه رخ خواهد داد. بازیکنانی نظیر مسی حرف شان را در زمین می زنند و نیازی به تعریف ندارند. خوش شانسیم که شاهد بازی های او در طی این سال ها بوده ایم. افتخارات لیونل مسی در نوع خود استثنایی است و امیدوارم فردا نیز بتواند به خوبی بازی کند.»

 

مثلث مسی، نیمار و امباپه:« استثنایی هستند. چطور مهارشان کنیم؟ نمی دانم. در مورد سه مهاجم بزرگ حرف می زنیم. به سختی می توان چنین استعدادهای بزرگ را مهار کرد ولی سعی می کنیم با دفاع تیمی و حفظ توپ، بازی را به نفع خودمان اداره کنیم.»

قدرت پی اس جی:« بارسای لوئیس انریکه زمانی چنین مثلث ترسناکی داشت و واقعا در حمله باورنکردنی بودند. پی اس جی سال هاست که از بازیکنانی بزرگ و خوب بهره می برد ولی هر مثلثی به زمان نیاز دارد هرچند در فوتبال معمولا زمان نمی دهند. پی اس جی تحت هر شرایطی یک تیم قدرتمند است و باید تیمی مقابل این حریف دفاع کنیم. این مهاجمان را نمی توان با یک یا دو مدافع مهار کرد.»

 

درخشش گابریل ژسوس:« مهم این است که امسال همه را شیفته خود کرده است و از اینکه به تازگی پدر هم شده، خوشحال و با روحیه است. تبریک به او و همسرش. ژسوس در مقطع بزرگی از زندگی اش به سر می برد.»

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دومین بازی خود از دور گروهی لیگ قهرمانان فردا در پارک دو پرنس میهمان پی اس جی است. سیتیزن ها فصل قبل در نیمه نهایی توانسته بودند بر حریف پاریسی پیروز شده و راهی فینال بازی ها شوند ولی ریاض محرز ستاره الجزایری سیتی معتقد است که باید آن بازی را فراموش کرد.

محرز که در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود، گفت:« واضح است که پی اس جی تیم بسیار خوبی است و نسبت به فصل قدرتمندتر شده اند. تیمی بهتر از سال قبل دارند و کم و بیش می توان انتظار بازی پایاپای مثل فصل قبل را داشت. یک بازی نزدیک که طبعا بهترین اتفاق می تواند پیروزی ما باشد. پی اس جی در هر نقطه از زمین بازیکن باکیفیت دارد و تیمی قوی هستند. از نوک حمله تا دروازه بهترین ها را دارند. سرخیو راموس و جیجو دوناروما را هم نباید فراموش کرد که فعلا از ترکیب تیم به دور هستند و در صورت بازگشت، سطح تیم شان را بالاتر نیز خواهند برد. در واقع حتی نیمکت پی اس جی هم پر از بازیکنان خوب است.»

محرز ادامه داد:« از لحاظ دفاعی ما فصل گذشته خیلی خوب بودیم و استحکام و ثبات مان را هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان نشان دادیم. این ما را قدرتمندتر نیز خواهد کرد. امسال هم توانسته ایم همان ثبات را حفظ کنیم. حالا گل های کمتری دریافت می کنیم و از این حیث پیشرفت کرده ایم. بدون شک مهار مسی، نیمار و امباپه سخت است ولی اگر یک تیم باشیم و منسجم کار کنیم، می توانیم به هدف مان برسیم. نباید به پیروزی فصل قبل برابر پی اس جی فکر کنیم. آن بازی به تاریخ پیوسته و فردا همه چیز متفاوت است.»

پیارسال
عالی

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

خواهش میکنم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

لطفا همه در نظر سنجی شرکت کنید تشکر

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پیارسال
باختین که

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران