رویدادهای مدرسه

مدرسه ی میزان

ماشین ها

علی درخشانی


خلاصه :

به نام خدا سلام من درباره ی ماشین های خوب و بد صحبت کنیم . ماشین های بد مثل پیکان و خوب ها مثل بی ام و.یک ماشین خیلی خیلی بد تر از پیکان در زمان خودش ۲۰۰  کیلومتر بر ساعت میرفت.

1-اولین خودرو در جهان توسط “کارل بنز”در سال ۱۸۸۵ میلادی ساخته شد که بالاترین سرعت آن ۱۶ کیلومتر در ساعت بود.این اتومبیل دارای یک موتور ۴ سیلندر افقی در یک شاسی مخصوص طراحی و نصب شده بود.این اتومبیل از نگاه بنز،برترین و تحسین برانگیز ترین اختراع می باشد.

۲-در سال ۱۹۰۸ میلادی،مدل T توسط هنری فورد ساخته شد و اولین ماشینی بود که به تولید انبوه رسید.قیمت این ماشین در سال ۱۹۰۸ ،حدودا ۸۵۰ دلار و در سال ۱۹۲۵ قیمت این ماشین سقوط کرد و به قیمت ۲۶۰ دلار رسید.

۳- برای اولین بار چراغ راهنمایی الکتریک در سال ۱۹۱۴ در خیابان ۱۰۵ کلیولند واقع در اوهایو آمریکا نصب شد.همچنین اولین خط کشی خیابان،در سال ۱۹۱۱ میلادی در میشیگان کشیده شد.

۴-نخستین وسیله نقلیه اتوماتیک توسط “کاگنات فاردیر” به همراه”نیکولاس جوزف کاگنات”در سال ۱۷۶۹ ساخته شد که یک ماشین بخار ۳ چرخ بود.

۵-اولین ماشین جهان با موتور IC،توسط “نایسفر نایپس” در سال ۱۸۰۷ ساخته شد.مخترع آن علاوه کار کردن زمینه خودرو،عکاسی نیز می کرد.

۶-کارل بنز برای اولین بار در تاریخ ۲۹ ژانویه ۱۸۸۶ماشینی که از گاز برای حرکت استفاده می کرد ،ساخته شد و ثبت اختراع شد.شماره این اختراع DRP-37435 می باشد که می تواند گواهی و نشان دهنده ثبت این اختراع باشد.همچنین این اختراع در شهر برلین واقع در آلمان ثبت شد.

۷-اولین سفر طولانی با اتومبیل توسط “برتا بنز”(همسر کارل بنز)همراه دو فرزندش ثبت شده است.

معرفی خودرو مجله خودرو محصولات جدید مرسدس بنز قیمت مرسدس بنز AMG مرسدس بنز اس کلاس مشخصات مرسدس بنز AMG اخبار مرسدس بنز تاریخچه مرسدس بنز


عالی بود آفرین درخشانی خیلی خوب و آموزنده بود

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران