معرفی

کتاب متولد مارس

وزارت ارتباطات


خلاصه :

معرفی کتاب متولد مارس

معرفی کتاب متولد مارس

کتاب متولد مارس، جستاری در خاطرات دوستان و هم‌ رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی است که به اهتمام علی اکبر مزدآبادی گردآوری و منتشر شده است. در این کتاب با شخصیت حاج قاسم سلیمانی بیشتر آشنا می‌شویم.

درباره کتاب متولد مارس

شهید حاج قاسم سلیمانی که به نام سردار سلیمانی شناخته می‌شود، ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در کرمان متولد شد. او در جوانی ازدواج کرد و دو فرزند پسر و دو دختر حاصل این ازدواج است. او فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. در طول جنگ ایران و عراق و پس از آن تا سال ۱۳۷۶، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. سپس، از سال ۱۳۷۶ تا زمان شهادتش به‌عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد. 

سردار سلیمانی در حمله پهباد آمریکایی به فرودگاه بغداد در بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ کشته شد. در این حمله ابومهدی المهندس از فرماندهان گروه شبه‌ نظامی عراقی حشد شعبی به ‌همراه ۱۰ تن دیگر کشته شدند. وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده‌است.

کتاب متولد مارس، جستاری در خاطرات دوستان و هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی است. کتابی که خاطرات جالب و خواندنی از زندگی، شخصیت و فعالیت‌های او را در اختیار دوست‌دارانش قرار می‌دهد. علاوه بر این عکس‌هایی نیز از او و دوستان و همرزمانش در حین انجام عملیات و فعالیت‌های مختلف در کتاب موجود است. 

کتاب متولد مارس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید شخصیت، زندگی و فعالیت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی را بهتر بشناسید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران