دلنوشت

به نام خدا

مورچه ها

مورچه


خلاصه :

مورچه ها دسته جمعی زندگی میکنند

 مورچه ها دارای قدرت فوق العاده قوی ای هستند!

شاید با خواندن این جمله کوتاه ولی بسیار پر مفهوم به این فکر کرده باشید که این جمله صحت ندارد و تنها حس بزرگنمایی نسبت به این حیوانات می باشد. اما این کاملا حقیقی می باشد چرا که این حیوانات می توانند 10 الی 50 برابر وزن خود را بر روی دوششان حمل نمایند!!!

 

اما دقیقا علت اینکه مورچه ها قوی هستند چیست؟!

این سوالی است که می تواند ذهن هر کاربری را به خود درگیر سازد و به این فکر کنید واقعا دلیل این میزان قدرت چیست؟! شاید باور این کمی سخت باشد، اما دلیل و علت قدرت بی نهایت آنها سایز کوچک آنها می باشد!!

 

 

مورچه ها ریه ندارند!

با توجه به ابعاد بسیار کوچک مورچه ها، آنها دارای سیستم تنفسی پیچیده ای همانند ما انسان ها ندارند و اما در عوض روش خاص خود را برای برطرف کردن این مشکل دارند تا بتوانند زنده بمانند. با این وجود موچه ها چگونه نفس می کشند؟!

 

مورچه ها گوش ندارند! 

بر خلاف موجودات دیگر بر روی کره زمین، مورچه ها گوش ندارند و این بدین معنا نیست که مورچه های ناشنوا هستند! مورچه ها برای صحبت کردن با یکدیگر از اتعاشاتی که همانند هشدار است استفاده می کنند که این گونه در زمان های خاص همانند غذا خوردن، کارکردن و... از ارتعاشاتی که منتشر می کنند، مطلع می شوند و به دور هم جمع می شوند. این عضو که می تواند ارتعاش ایجاد کند، زیر زانو آنها جای گرفته است.

 

 

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران