رویدادهای مدرسه
۵
مرحله چهارم : ساخت و ساز
پروژه طراحی و ساخت پل در کلاس پژوهش (۴)
در فرآیند پژوهشی دوم و سوم انجام گرفت
خلاصه :
رویارویی با مشکلات در مرحله عملیاتی و ساختپس از آشنایی با سازه های ماکارونی در کلاس پژوهش دانش آموزان کلاس دوم و سوم بصورت گروهی و با جدیت در فضایی بسیار با نشاط با ماکارونی و چسب حرارتی از روی طرح هایی که قبلا کشیده بودند پل های خود را ساختند.
روند تکمیل پل ها هر روز برای بچه ها جالب تر می شد .
اینکه خود آن ها توانسته بودند از طرح هایی که خود کشیده بودند این پل ها را بسازند که بتواند وزن های مختلفی را تحمل کند برای آنان دلگرمی و روحیه پشتکار را در آن ها افزایش می داد