بدون مجموعه

مناسب برای خوره‌های بازی

تخت خواب گیمینگ Bauhütte

تابناک


خلاصه :

محصولی که یک شرکت ژاپنی به تازگی معرفی کرده است، چیزی فراتر از یک صندلی گیمینگ و تجهیزات جانبی مرسوم بوده و برای خوره‌های بازی یک انتخاب ایده‌آل است.

به گزارش آی تابناک : تجهیزات مخصوص بازی امروزه در انواع و اقسام گوناگون یافت می شوند؛ اما محصولی که یک شرکت ژاپنی به تازگی معرفی کرده است، چیزی فراتر از یک صندلی گیمینگ و تجهیزات جانبی مرسوم بوده و برای خوره‌های بازی یک انتخاب ایده‌آل است. در ادامه با Bauhütte آشنا شوید.

صندلی‌های بازی تنها ارگونومی و راحتی را برای گیمرها به ارمغان می آورند؛ اما Bauhütte محصولی متفاوت از تمام چیزهایی است که تا کنون دیده اید. Bauhütte در اسکلت یک تخت خواب دو نفره، اما برای یک نفر طراحی شده است. این محصول برای گیمرها تدارک دیده شده و می تواند آنها را در موقعیت بازی برای 24.7 قرار دهد.

takht-1.jpg

Bauhütte امکان نصب یک یا دو نمایشگر در جلو را به شما داده و همچنین در زیر آن محلی به منظور تعبیه کیس و یا کنسول های بازی قرار دارد. همچنین می توانید علاوه بر یک کیس، کنسول بازی خود را نیز در آن قرار دهید. در بالای این تخت خواب گیمینگ، یک بخش به منظور نصب تبلت، با امکان تغییر حالت به صورت دلخواه وجود دارد.

takht-4.jpg

یک بالش بادی نسبتاْ بزرگ در کنار Bauhütte به گیمرها ارائه می شود که به نوعی در استقرار حالت مناسب آنها بسیار موثر است. یک صفحه کلید با زاویه 90 درجه نسبت به کاربر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. یک قفسه نوشیدنی و یک قفسه خوراکی های دلخواه نیز از جمله دیگر بخش های Bauhütte به شمار می روند. با وجود Bauhütte دیگری تنها به یک دستشویی نیاز خواهید داشت.

takht-3.jpg

تخت گیمینگ Bauhütte با قیمتی در حدود 1050 دلار به فروش می رسد؛ به نظر می رسد که خوره های بازی از این تخت استقبال کرده اما باید دید که قیمت آن که در رنج یک کارت گرافیک پرچمدار است، در نظر آنها چگونه خواهد بود.

 

«بازنشر شده از سایت تابناک»

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران