دلنوشت

گیفت کارت چیست ؟ + معرفی گیفت کارت ها


خلاصه :

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت به اعتبار غیر نقدی یا مجازی گفته می شود که توسط شرکت ها، کمپانی ها یا بانک ها صادر شده و به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید از فروشگاه خاص یا کسب و کار های آنلاین مورد استفاده قرار میگیرند. مهمترین تفاوت گیفت کارت با کارت اعتباری همانطور که از اسمشان مشخص است برای هدیه مورد استفاده قرار میگیرد و اعتبار آنها قابل انتقال نمی باشد، اما Credit کارت های اعتباری قابل انتقال هستند. گیفت کارت ها صرفا برای خرید و جایگزین کردن پول نقد محدود مورد استفاده قرار می گیرد؛ البته موارد استثنا هم وجود دارد.
گیفت کارت ها معمولا تاریخ انقضا ندارند یا یک ساله هستند که پس از اتمام اعتبار استفاده شده دور ریخته میشوند همچنین قابل شارژ نیز نیستند.
یکی از ویژگی های گیفت کارت ها این است که به نام صادر نمیشود و دارندگان آن به طور ناشناس میتوانند از این گیفت کارت ها استفاده کنند.

1- گیم پس ایکس باکس سری اس و ایکس

گیم پس چیست؟

Game Pass

سرویس ویژه مایکروسافت برای کاربران ایکس باکس وان و پی‌سی که به شما اجازه می‌دهد به صورت نامحدود و طی مدت زمان فعال بودن اشتراکتان بازی‌های عرضه شده روی آن را تجربه کنید. گیم پس در سال ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و در سال ۲۰۱۹ برای پی‌سی شروع به فعالیت کرد.

این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا هم‌اکنون به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف دسترسی داشته باشید. این تعداد بازی‌ها به مرور زمان تغییر می‌کند و بازی‌های بیشتری به این سرویس اضافه می‌شود. در حال حاضر سه نوع اشتراک برای استفاده از آن وجود دارد، اشتراک مخصوص پی‌سی، ایکس باکس وان و Ultimate (که هر دو را شامل می‌شود).

امکانات اشتراک مخصوص پی‌سی و ایکس باکس وان:

  • دسترسی به مجموعه‌ای در حال گسترش از ۱۰۰ بازی ویدیویی.
  • ده درصد تخفیف برای خرید بازی‌های موجود در لایبرریتان.
  • بیست درصد تخفیف زمان خرید محتوای اضافه بازی‌ها.

امکانات اضافه اشتراک Ultimate:

  • حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold که علاوه بر امکان بازی کردن به صورت آنلاین، ماهیانه بازی‌های رایگانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • دسترسی زودتر از موعد به برخی از بازی‌ها مانند Gears 5.

زمانی که همچنان از حق اشتراک سرویس Xbox Live Goldتان باقی مانده است اگر اقدام به خرید اشتراک آلتیمیت گیم پس کنید، زمان باقی مانده از سرویس Xbox Live Gold تبدیل به گیم پس آلتیمیت می‌شود. البته این قانون سقف معینی دارد و ماکسیمم تا ۳۶ ماه این تبدیل صورت می‌گیرد.

چه بازی‌هایی در سرویس گیم پس حضور دارند؟

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بازی در سرویس گیم پس حضور دارند. عناوینی خاطره‌انگیز از کنسول ایکس باکس 360 (گیم پس روی ایکس باکس 360 فعال نیست و شما می‌توانید بازی‌های پشتیبانی شده را روی ایکس باکس وان تجربه کنید) شامل Viva Pinata ،Toy Soldiers ،Splosion Man و سری بازی‌های به یادماندنی Mass Effect، برخی عناوین ایکس باکس وان شامل Shadow of Tomb Raider ،Rocket League، ماینکرفت و Halo: The Master Chief Collection و البته عناوین متعددی از پی‌سی. برخی از بازی‌ها به صورت انحصاری تنها روی کنسول‌ها در دسترسند و برخی دیگر روی هر دو پلتفرم.

شما می‌توانید لیست کامل عناوین گیم پس را در وبسایت ایکس باکس مشاهده کنید.

چه زمانی بازی‌های جدید به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند؟

Game Pass

تاریخ معینی برای اضافه شدن بازی‌های جدید به گیم پس وجود ندارد. مایکروسافت تایید کرده که به صورت مستمر لیست بازی‌ها را آپدیت می‌کند و همچنین تاکید کرده که تمام بازی‌های ساخته شده توسط استودیوهای این کمپانی در این سرویس حضور خواهند داشت. استودیوهایی مانند موجانگ، آبسیدین، نینجا تئوری، Rare و Double Fine.

برخلاف Playstation Plus که به شما اجازه می‌دهد بازی‌های رایگانی که ماهیانه عرضه می‌شوند را برای همیشه در لایبرریتان نگه‌ دارید، گیم پس تا زمانی که حق اشتراکتان فعال باشد به شما اجازه بازی کردن می‌دهد. بازی‌ها در این سرویس به لایبرری شما اضافه نمی‌شوند و به عبارتی شما نمی‌توانید بازی‌ها را تصاحب کنید، مگر اینکه به صورت جداگانه آن‌ها را خریداری کنید. از طرفی اگر در میانه راه بازی مورد نظرتان از این سرویس حذف شود، دیگر اجازه دسترسی به آن را ندارید، مگر اینکه آن را بخرید. به همین خاطر مایکروسافت برای خرید بازی‌های حاضر در این سرویس تخفیف ویژه‌ای درنظر گرفته.

خرید گیم پس چقدر هزینه دارد؟

اشتراک گیم پس به صورت ماهیانه خریداری می‌شود و شما می‌توانید آن را در هر زمان کنسل کنید. از طرفی قیمت این سرویس در کشورهای مختلف متفاوت است. شما می‌توانید در تصویر بالا حق اشتراک ماهیانه این سرویس در آمریکا را مشاهده کنید.

برای ایکس باکس وان، هزینه اشتراک در سرویس به صورت ماهیانه ۹.۹۹ دلار است. برای پی‌سی، ماه اول تنها ۱ دلار و سپس هر ماه ۴.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. البته هزینه ماهیانه پی‌سی به صورت موقت به ۴.۹۹ دلار کاهش پیدا کرده و در تاریخی نامشخص شاهد این هستیم که هزینه کنسول و پی‌سی یکسان یا همان ۹.۹۹ دلار خواهد شد. اشتراک آلتیمیت نیز به صورت ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار هزینه دارد. اگر پی‌سی گیمرید و هرازگاهی سری به ایکس باکس وانتان هم می‌زنید، بهترین انتخاب برای شما آلتیمیت است.

توجه داشته باشید که هزینه یک ماه Xbox Live Gold برای آنلاین بازی کردن روی کنسول ۹.۹۹ دلار است و شما علاوه بر این قابلیت، گیم پس را روی دو پلتفرم با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری می‌کنید.

گیم پس در چه کشورهایی فعال است؟

Game Pass

شما می‌توانید لیست کشورهایی که سرویس گیم پس در آن‌ها پشتیبانی می‌شود را در فهرست پایین مشاهده کنید:

آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، میکزیک، هلند، نیوزلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، عربستان، سنگاپور، اسلواکی، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوییسف تایوان، ترکیه، امارات متحده عربی، انگلیس و آمریکا.

البته به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • روسیه: در کشور روسیه خرید گیم پس تنها از طریق مراجعه به فروشگاه‌های مرتبط یا وبسایت‌های ثانویه ممکن است.
  • کره جنوبی و ترکیه: حق اشتراک پی‌سی این سرویس در این کشورها هنوز فعال نشده.

درحالیکه گیم پس راه خود را به بسیاری از کشورها باز کرده، اما همچنان مسیر زیادی تا پوشش دادن کل دنیا در پیش دارد.

چگونه می‌توانیم گیم پس را خریداری کنیم؟

Game Passطبیعی است که بهترین راه برای خرید گیم پس مراجعه به وبسایت مایکروسافت روی پی‌سی یا کنسول است. اما وبسایت‌های ثانویه زیادی وجود دارند که می‌توانید برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید. برای پیدا کردن این وبسایت‌ها کافیست سری به گوگل بزنید و وبسایتی را انتخاب کنید که از تاییده لازم برای فعالیت قانونی برخوردار است.

برای تجربه بازی‌های پی‌سی می‌بایست اپلیکیشن Xbox beta را نصب داشته باشید. برای این کار کافیست به این لینک مراجعه کنید و توجه داشته باشید که پیش‌نیاز استفاده از این اپلیکیشن داشتن ویندوز 10 است. برای کنسول‌ها نیز می‌توانید اپلیکیشن گیم پس را برای اندروید و iOS دانلود کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید لیست به روز شده بازی‌ها را بررسی کنید و از آخرین اخبار و حواشی درخصوص این سرویس مطلع شوید.

کنسولتان را آماده استفاده از گیم پس کنید

اگر زمان زیادی برای بازی کردن دارید، گیم پس بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب برای شماست. این سرویس نه تنها دسترسی شما را به برخی از جدیدترین بازی‌های دنیا، بلکه به برخی از عناوین کلاسیک و دوست‌داشتنی ایکس باکس 360 یا پی‌سی نیز فراهم می‌کند. طبیعی است که برای دسترسی بهتر به این گستره جذاب از بازی‌های ویدیویی نیاز به فضای خالی زیادی دارید. پس حتما پیش از خرید این سرویس، ظرفیت حافظه کنسولتان را افزایش دهید یا به فکر خرید یک هارد مجزا باشید.

2- گیفت کارت پلی استیشن 4

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت هدیه برای کنسول پلی استیشن است که از طریق شرکت سونی برای کاربران , گیمرها و طرفداران پلی استیشن 4 ( PS4 ) به بازار ارائه شده است.

مهم ترین و اصلی‌ ترین مزیت کارت PSN یا همان گیفت کارت پلی‌استیشن (PlayStation Network Card) استفاده از کلیه خدمات و بازی هایی است که توسط فروشگاه پلی‌ استیشن ارائه می‌شود ، که می توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن به‌جای استفاده از کارت اعتباری ( مستر کارت ، ویزا کارت و غیره ) خریداری نمایید.

بسیاری از گیمرها و کاربران کنسول بازی پلی استیشن 4 می‌ دانند که برای اجرای بازی های متعدد به صورت آنلاین و همچنین خرید بازی ها از طریق PlayStation Network باید گیفت کارت psn را خریداری کرده و آن را روی پلی استیشن 4 خود تنظیم و ردیم کنند تا بتوانند به خدمات و امکانات پلی استیشن دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت پلی استیشن psn خریداری شده حاوی یک کد 12 رقمی PSN پلی استیشن است که مخصوص شارژ حساب Account سونی SONY است در اختیار شما قرار می گیرد و شما قادر به شارژ حساب پلی استیشن خود به میزان اعتبار خریداری شده هستید و با این اعتبار می توانید از فروشگاه پلی استیشن Play Station Store خرید کنید.

با توجه به اینکه قابلیت استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی نطیر ویزا کارت و مستر کارت برای خرید از PlayStation Network از داخل ایران به صرفه نیست، استفاده از گیفت کارت‌ psn جایگزین بسیار مناسبی برای کارت‌های اعتباری بین‌المللی و احراز هویت آن‌هاست چراکه فقط با یک کد چند رقمی می‌توانید اکانت پلی استیشن خود را با اعتبار خریداری شده شارژ کنید.

 

کاربرد استفاده از گیفت کارت پلی استیشن psn

  • خرید بازی های پلی استیشن
  • پیش خرید یا Pre-Order بازی های پلی استیشن
  • استفاده از تخفیفات بازی ها
  • خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی
  • خرید تم های آنلاین
  • خرید گیفت کارت پلاس برای بازی آنلاین
  • با دریافت گیفت کارت پلی استیشن پلاس playstation plus می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و از جدید ترین بازی های رایگانی که سونی در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می دهد بهره مند شوید.
  • از جمله مزیت های گیفت کارت پلی استیشن Play Station Giftcard نداشتن تاریخ انقضا است که از این جهت می تواند هدیه ای جالب و جذاب برای دوستان و عزیزان شما باشد.
  • برای هدیه دادن به دوستان یا اعضای خانواده می توان از کارت هدیه بانکی ( گیفت کارت ) جهت مناسبت های مختلف استفاده کرد که می توان با دریافت این کارت و با توجه به میزان اعتبار آن خرید انجام داد.

نکته مهم ) همانطور که مشخص هست پس از شارژ  اکانت پلی استیشن psn یا Redeem کردن کد گیفت کارت پلی استیشن در حساب کاربری خود، اعتبار گیفت کارت ps4 قابل انتقال به شخص دیگری نمی باشد ولی اعتبار گیفت کارت Redeem شده تا زمان مصرف کل اعتبار در حساب شما باقی خواهد ماند و منقضی نمی شود.

 

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست playstation plus

پلی استیشن پلاس یا PlayStation Plus سرویس پریمیوم شرکت سونی برای کاربران کنسول پلی استیشن است. کاربران با خرید گیفت کارت‌ پلی استیشن پلاس یا PlayStation Plus می‌توانند در مدت زمانی مشخص شده ( اشتراک یک ماهه , سه ماهه و یک ساله ) به محتویات مختلفی در پلی استیشن استور دسترسی داشته باشند.

کار کردن با پلی استیشن راحت است، شما می توانید اشتراک 1 ماهه یا 3 ماهه یا یکساله بگیرید. هنگامی که اشتراک شما تمام شود، بازیهای دانلود شده، همه و همه از شما گرفته می شود. با این حال زمانی که شما اشتراک خود را دوباره فعال کنید تمام بازی هایی که قبلا دانلود کرده بودید برای شما دوباره قابل استفاده است و می توانید از آنها لذت ببرید. پلی استیشن پلاس برای بازی آنلاین در پلی استیشن 4 الزامی است و شامل همان مزایا هم می باشد. پلی استیشن پلاس در پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا (Vita) تحت همان حساب، کار خواهد کرد، به این معنی که لازم است برای حساب پلی استیشن خود فقط یکبار گیفت کارت پلی استیشن پلاس را خریداری نمایید.

 

کاربردهای گیفت کارت پلی استیشن پلاس (playstation plus)

– بازی های رایگان

گیمرهای پلی استیشن پلاس می توانند از بازی های رایگان استفاده کنند. این بازی ها تا زمانی که شما عضو فعال playstation plus هستید قابل استفاده و دسترسی می باشد.

– تخفیف های فوق العاده

کاربران با عضویت پلی استیشن پلاس به تخفیف های زیادی دسترسی دارند. به عنوان نمونه، تخفیف های خوبی برای برخی از بزرگترین بازی های موجود در شبکه پلی استیشن اعطا می شود.

– دسترسی منحصر بفرد

در صورتی که شما عضو پلی استیشن پلاس باشید به نسخه های بتا و دموهای آنها دسترسی منحصر بفرد دارید.

– یک گیگ فضای ابری

به شما فضای کافی برای ذخیره بازی هدیه داده می شود که به موجب آن در فضای کنسول پلی استیشن شما صرفه جویی می شود.

 

گیفت کارت psn با ریجن های مختلف

بحث ریجن بندی ( کشور اکانت و کشور کنسول خریداری شده ) نه تنها در خود کنسول پلی استیشن 4 بلکه در گیفت کارت‌های در حال فروش برای آن نیز رعایت شده است. کاربران برای خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

تمامی محصولات شرکت سونی براساس ریجن های خاصی تولید شده‌اند. این ریجن ها بر اساس قوانین حاکم بر هر کشور، خدمات خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در بحث کنسول‌ها باید گفت که ریجن ها هیچ تغییرات سخت افزاری در زمینه بازدهی روی دستگاه اعمال نمی‌کنند و تنها تفاوت کنسول‌ها با ریجن های مختلف به آداپتورها و موارد دیگر مربوط می‌شود.

اما در بحث خرید محصولات دیجیتالی، ریجن بندی، تفاوت زیادی را روی محصول خریداری شده اعمال می‌کند. تفاوت گیفت کارت با ریجن های مختلف شامل نشان داده شدن برخی از محتوای داخل اپلیکیشن‌ها و بازی ها و امکان خرید آن با توجه به قیمت ارز آن کشور می‌شود. برای مثال کاربران آمریکایی برای تهیه محصولات دیجیتالی از PlayStation Network یا PlayStation Store باید اقدام به خرید گیفت کارت psn ریجن آمریکا که با قیمت ارز دلار هست، کنند و آن را روی پلی استیشن ریجن آمریکا تنظیم کنند. قیمت ارز برای خرید گیفت کارت psn اروپا به یورو و برای انگلستان به پوند محاسبه می‌شود. در حقیقت برای خرید این حساب دیجیتالی از هر کشور باید ارز همان کشور را پرداخت کرد.

این مسئله روی موارد مربوط به محتوای نشان داده شده در بازی ها نیز تأثیر می‌گذارد؛ برخی از محتوای نشان داده شده در بازی ها بر اساس قوانین آن کشور باید حذف شوند و در عین حال بازی ها در منطقه‌های مختلف از زبان‌های گوناگونی پشتیبانی می‌کنند. به طور کل ، گیفت کارت psn موجود با ریجن های مختلف، شامل مناطقی نظیر آمریکا – انگلیس یا uk – اروپا – امارات – ژاپن و چند کشور دیگر می‌شود که باید پیش از هر چیزی در مورد انتخاب آن‌ها دقت کرد.

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن نتورک ابتدا لازم است تا ریجن خود کنسول را از پشت جعبه آن پیدا کنید و حساب کاربری با همان ریجن را ساخته و گیفت کارت پلی استیشن همان کشور را خریداری کنید.

 

در فروشگاه گیفت کارت 21 ( اولین و معتبرترین فروشگاه گیفت کارت در ایران ) گیفت کارت پلی استیشن امریکا در اعتبارات:

  • گیفت کارت 3 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 20 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 25 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 30 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 40 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 50 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 60 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 75 دلاری پلی استیشن psn امریکا
  • گیفت کارت 100 دلاری پلی استیشن psn امریکا

 

و همچنین گیفت کارت پلی استیشن پلاس امریکا در اعتبارات:

  • گیفت کارت 1 ماهه پلی استیشن پلاس psn امریکا
  • گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس psn امریکا
  • گیفت کارت 12 ماهه پلی استیشن پلاس psn امریکا

موجود و با مناسب ترین قیمت قابل خریداری است و به صورت آنی ( بلافاصله پس از خرید ) به شما مشتریان عزیز تحویل داده می شود.

در این فروشگاه علاوه بر گیفت کارت پلی استیشن امریکا

– گیفت کارت پلی استیشن انگلیس در اعتبارات 5 تا 50 پوندی

– گیفت کارت پلی استیشن امارات در اعتبارات 5 تا 100 دلاری

– و گیفت کارت های پلی استیشن سایر کشورها از جمله:

  • گیفت کارت psn دلار کانادا
  • گیفت کارت ps4 دلار عربستان
  • گیفت کارت psn دلار هنگ کنگ
  • گیفت کارت psn فرانک سوئیس
  • گیفت کارت پلی استیشن 1000 ین ژاپن
  • گیفت کارت پلی استیشن 100 رئال برزیل
  • گیفت کارت پلی استیشن 30 دلاری استرالیا
  • گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو اسپانیا
  • گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو هلند
  • گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو ایرلند
  • گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو اتریش
  • گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو آلمان
  • گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو پرتغال
  • گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو ایتالیا
    گیفت کارت پلی استیشن 20 یورو فرانسه
  • گیفت کارت پلی استیشن 200 کرون سوئد
  • گیفت کارت psn رینگیت مالزی
  • گیفت کارت 500 روبل psn روسیه

نیز قابل تهیه می باشد.

3- گیفت کارت اپل 

4

Post-Thumbnail

 یکی از فاکتورهای استفاده مداوم از دستگاه‌های شرکت اپل و سرویس‌های این کمپانی استفاده از کارت اعتباری بین‌المللی است اما برای کسانی که به کارت بانک‌های اعتباری دسترسی ندارند اپل گزینه‌ای دیگر یعنی گیفت کارت را در نظر گرفته است که می‌توانید از طریق آن اکانت اپل ایدی را شارژ کرده و نرم افزارها و دیگر محصولات داخل اپ استور را خریداری کنید.

به منظور استفاده از این سرویس‌ها ابتدا باید گیفت کارت آیتونز اپل را تهیه کنید . برای تهیه گیفت کارت می‌توانید به ۲ صورت عمل کنید ، حالت اول خرید اینترنتی است که باز هم نیاز به کارت بانک‌های اعتباری بین‌المللی دارید و حالت دوم خرید از سایت‌های اینترنتی ایرانی است. البته برای راحتی و ایمنی بیشتر می‌توانید از طریق سیستم فروش گیفت کارت اپل در گیفت کارت استور اقدام نمایید .

گیفت کارت‌های اپل به قیمت‌های ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۵ ، ۵۰ و ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلاری موجود است که می‌توانید با توجه به مقدار نیاز ، اعتبار مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را سبد خرید خود بیفزایید و پس از پرداخت رمز گیفت کارت اپل را از طریق ایمیل دریافت کنید .

4- گیفت کارت گوگل پلی 

 

گیفت کارت گوگل پلی چیست و چه مزایایی دارد؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که دنیای مدرن و تکنولوژی‌های آن تا چه اندازه زندگی ما را به خود مشغول کرده است؟! این تکنولوژی‌ها تا آنجا پیش رفته که حتی می‌توان انواع بازی، فیلم، موسیقی و کتاب‌های الکترونیکی را با کمک گیفت کارت گوگل پلی و سایر گیفت کارت‌ها خریداری کرد و از آن‌ها لذت برد!
 حال شاید از خود بپرسید که گیفت کارت چیست؟ یا اینکه گیفت کارت گوگل پلی چه مزایایی دارد و برای خرید آن باید به چه نکاتی توجه کرد؟
ما در این مقاله می‌خواهیم به تمامی این پرسش‌ها پاسخ دهیم؛ پس همچنان همراه ما باشید و ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید...

معرفی گیفت کارت گوگل پلی
گیفت کارت یا همان کارت هدیه در حقیقت یک نوع اعتبار پولی است که با کمک آن می‌توان از سایت‌های مختلف خرید کرد. از جمله انواع گیفت کارت‌ها می‌توان به گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت نتفلیکس و بسیاری دیگر اشاره کرد.
همان‌طور که گفتیم، گیفت کارت گوگل پلی یکی از پرطرفدارترین کارت‌های هدیه است که با استفاده از آن می‌توان محصولات گوگل پلی را از سرتاسر جهان خریداری کرد.
گوگل پلی (Google Play) یک زیرمجموعه از شرکت گوگل بوده که در سال 2012 معرفی شده است. این سرویس، در واقع یک فروشگاه آنلاین است که در آن می‌توان به انواع محصولات چند رسانه‌ای مانند فیلم، بازی و نرم افزار دسترسی پیدا کرد. البته باید گفت که بسیاری از این محصولات به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است اما برای دسترسی به محتواهای پولی و غیر رایگان باید هزینه‌ی آن را جداگانه پرداخت کنید.
حال تصور کنید که ما ایرانی‌ها با وجود تحریم‌های مختلف چگونه باید پول را به حساب شرکت گوگل منتقل کنیم؟ پاسخ بسیار روشن است! گیفت کارت گوگل پلی دقیقا برای همین هدف طراحی شده است! در بخش بعد با چگونگی استفاده از این گیفت کارت آشنا خواهیم شد.



نحوه‌ی استفاده از کارت هدیه گوگل پلی
گیفت کارت‌های گوگل پلی در مبلغ‌های متنوع قابل خرید هستند. به همین دلیل، شما می‌توانید با توجه به هزینه‌ی محصول مورد نظر، گیفت کارت خود را در مبالغ 5 دلار، 10 دلار، 15 دلار، 20 دلار و مبالغ بالاتر خریداری کنید.
پس از خرید، یک کارت الکترونیکی با کد مخصوص به شما داده می‌شود که با کمک آن کد می‌توانید حساب کاربری خود در گوگل پلی را به میزان مبلغ درج شده روی کارت شارژ نمایید.
برای ردیم کردن (Redeem) گیفت کارت یا اضافه کردن آن به حساب کاربری خود باید وارد آدرس گوگل پلی شده و گزینه‌ی Redeem را پیدا کنید؛ با کلیک روی این گزینه و وارد کردن کد گیفت کارت، شارژ حساب انجام خواهد شد.
 


مزایای استفاده از گیفت کارت‌های گوگل پلی
اگر شما هم اهل تکنولوژی و سرویس‌های اینترنتی باشید، حتماً با مشکلات پرداخت و انتقال پول از ایران آشنا هستید! در حقیقت باید گفت که خرید یک محصول از پلتفرم‌های جهانی برای ایرانیانی که کارت‌های بانکی بین المللی ندارند، بسیار سخت است.
اما با خرید گیفت کارت‌ گوگل پلی بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد و شما در کمتر از چند دقیقه می‌توانید حساب گوگل پلی را شارژ کرده و خرید خود را انجام دهید.
برخی از برنامه‌ها و بازی‌ها نیز با اینکه رایگان هستند اما برای فعال کردن بخش‌های مختلف آن باید مبالغی را پرداخت کرد. این برنامه‌ها اصطلاحا دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای بوده و با کمک گیفت کارت گوگل پلی قابل پرداخت هستند.
علاوه بر آن، خرید گیفت کارت برای افراد زیر 18 سال نیز یک گزینه‌ی مناسب است؛ زیرا این افراد امکان دسترسی به کارت‌های بانکی را ندارند. همچنین قابلیت هدیه دادن این گیفت کارت‌ها نیز سبب شده است که بتوان از آن‌ها به عنوان کادو نیز استفاده کرد.
 


نکات ضروری برای خرید گیفت‌کارت
شما با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید از تمام سرویس‌ها و خدمات گوگل پلی استفاده کنید؛ اما برای این کار بهتر است چند نکته‌ی خیلی مهم و کاربردی را در نظر داشته باشید؛ این نکات عبارتند از:

1- گیفت کارت را بر اساس مبالغ مورد نیاز خرید کنید
برای خرید انواع گیفت کارت باید به مبلغ آن دقت کنید؛ چراکه قابلیت شارژ مجدد در گیفت کارت گوگل پلی وجود ندارد و نمی‌توان دوباره از آن‌ استفاده کرد.

2- به کشور صادر کننده‌ی گیفت کارت توجه داشته باشید
کارت‌های هدیه ممکن است از مبدا کشورهای مختلف صادر شده باشند. اما نکته‌ی مهم اینجاست که گیفت کارت‌های آمریکایی فقط قابلیت استفاده در آمریکا را دارند و کد آن‌ها در خارج از آمریکا به سرعت باطل می‌شود.
برای حل این مشکل حتما باید هنگام وارد کردن کد گیفت کارت در سایت گوگل پلی، آی پی خود را تغییر داده و روی کشور آمریکا تنظیم کنید تا دچار مشکل نشوید.

3- از سایت‌های معتبر برای خرید گیفت کارت استفاده کنید
گیفت کارت Google Play با این که مزایا و ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد اما متاسفانه کلاهبرداران زیادی نیز ممکن است از ناآگاهی مشتری سوء استفاده کرده و گیفت‌ کارت‌های نامعتبر را به او بفروشند.
از طرفی، سایت‌های معتبری نیز وجود دارند که امتحان خود را پس داده و بسیار قابل اعتماد هستند. یکی از همین سایت‌ها، موبوگیفت است که در ادامه معرفی خواهیم کرد...

موبوگیفت؛ بهترین سامانه برای خرید گیفت کارت گوگل پلی
موبو گیفت از جمله اولین سایت‌های ارائه دهنده‌ی گیفت کارت در ایران بوده که به مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش توجه ویژه‌ای داشته است. سامانه موبوگیفت در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این سال‌ها همواره به دنبال ارتقای سامانه و امکانات آن بوده است. از جمله ویژگی‌های موبوگیفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تنوع محصولات
در موبوگیفت امکان خرید انواع گیفت کارت گوگل پلی و سایر گیفت کارت‌های مربوط به شرکت اپل، ماکروسافت، پلی استیشن، ایکس باکس، نتفلیکس، اسپاتیفای و غیره وجود دارد. همچنین مبالغ مختلف این گیفت کارت‌ها را می‌توانید از موبوگیفت به آسانی سفارش دهید.

2- طراحی جذاب سامانه
باید اعتراف کنیم که سامانه‌ی طراحی شده برای خرید گیفت کارت توسط موبوگیفت بسیار کاربردی و جذاب است! به همین دلیل، خرید کردن از آن نیز لذت‌بخش خواهد بود.

3- داشتن تمامی مجوزهای لازم
موبوگیفت دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ بنابراین می‌توانید به طور کامل به آن اعتماد کرده و گیفت‌کارت‌ مورد نظر خود را خریداری کنید.

4- توجه به مشتری‌مداری
بنیانگذاران موبوگیفت همواره برای مشتریان خود احترام زیادی قائل هستند و امکانات متنوعی را برای آنان فراهم کرده‌اند که از جمله این امکانات می‌توان به کد تخفیف و سیستم امتیاز دهی اشاره کرد.
در آخر، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید انواع گیفت کارت‌های معتبر با کمترین قیمت وارد سایت اینترنتی MoboGift.com شده و محصولات مختلف را مشاهده کنید. همچنین کارشناسان موبوگیفت نیز همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند...

5- گیفت کارت مایکروسافت استور

گیفت کارت مایکروسافت

مایکروسافت شرکتی است که برای مراسم و اشخاص مختلف انواع گیفت ها را تولید می کند. در store های رسمی شرکت مایکروسافت گیفت کارت های فیزیکی با طرح انتخابی شما به مناسبت خرید گیفت کارت برای روز تولد، روز مادر، خرید گیفت کارت ایکس باکس ، بازی هایی که با پلتفرم ویندوز کار می کنند و همچنین اسکایپ می توان اشاره کرد.

از جمله سرویس ها یا همان موارد استفاده گیفت کارت مایکروسافت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خرید اپلیکیشن / نرم افزار از Windows Store
  • خرید و مشاهده فیلم
  • خرید و دانلود موسیقی از بانک اطلاعاتی مایکروسافت
  • دانلود بازی هایی مثل HALO و … که بر پایه پلتفرم ویندوز می باشند.
  • با توجه به اعتبار گیفت کارت ماکروسافت می توانید از فروشگاه های معتبر MS Store در کشور های مجاز نسبت به خرید تبلت های Surface PRO هم اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که با خرید گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft) علاوه بر خرید از استور مایکروسافت ، می توان کد دریافتی را در XBOX خود بجای گیفت کارت ایکس باکس استفاده کرد.

با توجه به اینکه خرید گیفت کارت مایکروسافت نیز در سایت رسمی این شرکت برای هموطنان ایرانی غیر مجاز می باشد، شما می توانید خریدهای خود را در اعتبارهای مختلف از جمله :

  • خرید گیفت کارت 1.25 دلاری مایکروسافت
  • خرید گیفت کارت 3 دلاری مایکروسافت
  • خرید گیفت کارت 5 دلاری مایکروسافت
  • و همچنین گیفت کارت هایی با انواع اعتبارها تا سقف 100 دلاری

خریدی مطمئن با گیفت کارت اصلی را از سایت www.giftcard.ir داشته باشید.

پس از خرید گیفت کارت Microsoft و دریافت کد Gift Card با استفاده از گیفت کارت مایکروسافت حساب خود را شارژ کرده و از سرویس های ویژه مایکروسافت استفاده نمایید. برای نحوه ساخت اکانت مایکروسافت و آموزش و نحوه استفاده یا شارژ گیفت کارت مایکروسافت کلیک کنید.

به اطلاع همراهان این سایت می رسانیم که برخی از فروشندگان اینترنتی با در اختیار قرار دادن گیفت کارت مایکروسافت رایگان حساب کاربران را هک و موجب بلاک شدن حساب کاربران می شوند.

سلام لطـــفا نظر دهــــــــید

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران