رویدادهای مدرسه

پویش حمایت از مردم فلسطین


خلاصه :

دبستان دخترانه میزان 

به نام خدا 
روزهاست در تلاطم و بهت اتفاقات عجیب این روزها هستیم !😔
اتفاقاتی که هر چه می گذرد، دردش بیشتر می شود !
 دردی که سالهاست! با مردم مظلوم فلسطین🇵🇸 هم خانه شده! ☄
در این مدت دغدغه‌مان انتقال مفاهیم به نسل بعد است،💫 نسلی که قراراست با فهم دقیق، سرمایه جاودان باورها و ارزشها را به نسلهای بعدی سرزمینشان منتقل کنند!
چند باری در شرایط مختلف با دخترانمان گفتگو کرده بودیم !
یک روز به یاد مظلومیت کودکان فلسطینی دعا🤲 خواندیم ! روز دیگر داستان📖 زورگوترین‌های عالم را بیان کردیم ! و امروز در اوج ماجرا ، داستان کودکانی را خواندیم که دیگر منتظر نشدند کسی برایشان کاری کند خودشان دست🤝 بکار شدند!
دست به کار شدند و با آنچه در توان داشتند شروع کردند،می‌دانستند کارشان جلوی سیل 🌊 بزرگ را نمی‌گیرد اما آنها دیگر منتظر نماندند.
برای دخترانمان در دبستان دو در ساعات مختلف داستان را خواندیم در موردش گفتگو کردیم و در نهایت برای اعلام بودنمان و اینکه خود را مسئول می دانیم نماد پرچم🇵🇸 فلسطین بر لباس زدیم و دخترانمان برای بیان احساس انزجارشان از حکومت های زورگو بانگ مرگ✊ بر آمریکا و مرگ✊ بر اسرائیل را فریاد زدند.
امروز برای ما امیدی🌱 بود که  بدانیم اتفاق این روزهای دنیا نشان می‌دهد چقدر فطرتِ بیدار، در سرتاسر دنیا هست،برای نشان دادن، کشف کردن و دنبال کردن حقیقت. 
حتی برای جان دادن ✨به حقیقت.
و بدانیم که ما در برابر موضع‌گیری‌هایمان هم بازخواست خواهیم شد. 
در برابر بی‌تفاوت بودن‌ها، ساده ردشدن‌ها، وسط ایستادن‌ها.😔
بین دعاهایمان🤲 برای فلسطین، هزار بار از خداوند می‌خواهیم نسلی از ما باقی بگذارد که دنبال‌رو و پیگیر حقیقت باشند و بی‌تفاوت از اتفاقات دنیا نگذرند.
ما مسئولیم در هر کجای عالم که باشیم،
 ما مسلمانیم و پشتیبان مظلومان.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران