رویدادهای مدرسه

کلاس کارگاه

گزارش هفتگی کلاس کارگاه پیش دبستانی ۲


خلاصه :

در این هفته به فعالیت های زیر پرداختیم

بسمه تعالی 

اولین فعالیت ما در روز شنبه ، ابتکاری جالب با مداد رنگی های استفاده شده و کوچک بود. بدین صورت که به هر کدام از پسرها ، یک کاغذ و تعدادی مداد رنگی های ذکر شده داده شد و از آنها خواسته شد که مدادها را به روی کاغذ طوری بچسبانند که شکل و طرحی از آن حاصل بشود. حاصل کار ، کارهای زیبا و متنوعی شد.

در روز یکشنبه ما مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها را داشتیم و همینطور روز پرستار. به همین منظور فعالیت آزاد داشتیم و به عزیزان گفتیم اگر دوست دارند، نقاشی با موضوع پرستار بکشند که نقاشی هایشان جالب توجه بود و زیبا.

فعالیت بعدی ما درست کردن آدم برفی با پنبه و لوبیا و چشم مصنوعی بود. بسیار اقدام جالب و هیجان انگیزی بود. نوآموزان خیلی لذت بردند و البته خلاقیت های خودشان را داشتند. به این معنی که فقط به آدم برفی تکیه نکردند، با پنبه انواع طرح ها را بوجود آوردند مانند ابر ، خانه ، حیوان و ...

اقدام بعدی ما در روز سه شنبه، درست کردن چراغ قوه با ایموجی بود که حقیقتا برای بچه ها لذت بخش بود. انتهای لیوان کاغذی را بریدن و با چسب پهن ، پوشاندن، سپس بوسیله ماژیک به روی چسب ، طرح مورد علاقه شان را کشیدند. در انتها ما چراغ های اتاق را خاموش کردیم و با تاباندن نور به قسمت بالایی لیوان ، سایه طرح کشیده شده بچه ها به روی سقف یا دیوار می‌افتاد. شادی بچه ها از این کار خیلی جالب توجه بود.

آخرین فعالیت ما هم نقاشی بود. به مناسبت تولد دو تن از نوگلان ، به عزیزان گفتیم دو عدد نقاشی بکشند تا هدیه بدهیم به عزیزان.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران