معرفی

ویژگی آنتی ویروس ( نود ۳۲ )


خلاصه :

این برنامه یک برنامه ریش سفید و خیلی مورد استفاده هست و خیلی خوب و مفید است و....

این برنامه بهترین آنتی ویروس است که از قدیم تا الان بروز و مورد استفاده کاربران قرار گرفته است 

برخی از ویژگی ها:

-  محدود کردن اجرای برنامه ها براساس سیاست های شرکت ( برنامه هایی مانند نسخه های ویندوزی تلگرام و وایبر و ...)

-  بستن سایت های غیر مجاز امثال فیسبوک و ...

-  اعمال محدودیت باز/بسته بودن پورت های خاص

-  جداسازی کرک برنامه ها از اسکن آنتی ویروس

-  بستن Device های خاص براساس احتیاج (مانند DVD ROM-USB و ...)

ارتقا سطح امنیتی

با استفاده از نسل پنجم نرم افزار "ESET NOD32 Antivirus" رایانه شما در حین انجام فرآیندهایی از قبیل: گشت و گذار در وب یا شبکه، دانلود فایل، بازی کردن و یا انتقال اطلاعات با بالاترین سطح امنیتی مورد حفاظت قرار می گیرد.

امنیت در نهایت آرامش

نرم افزار "ESET NOD32 Antivirus" با بهره گیری از لایه های مختلف شناسایی و استفاده از تکنولوژی ابری منحصر به فرد مانع از دسترسی مجرمان فضای سایبری به اطلاعات شخصی کاربر شده و با بلوکه نمودن کلیه تهدیدات احتمالی مانع از ورود آنها و آلودگی رایانه می گردد.

رابط گرافیکی با ویژگیهای بصری جدید

اگر شما از تنظیمات زیاد و شلوغ ضد ویروس ها خسته شده اید نرم افزار "ESET NOD32 Antivirus" بهترین انتخاب برای شماست. طراحی زیبا، ارائه تنظیمات پیشرفته با دسترسی آسان و ارائه گزارشات و رویدادهای امنیتی مهم رایانه موجب افزایش بهره وری و صرفه جویی در وقت کاربر خواهد شد.

نکات برجسته و کلیدی:

  • ESET Live Grid: اسکنر ابری جدیدترین تکنولوژی ارائه توسط شرکت "ESET" بوده و بصورت یک گارد امنیتی قدرتمند کلیه تهدیدات امنیتی موجود در فضای اینترنت را شناسایی نموده و از آلوده شدن رایانه کاربر جلوگیری به عمل می آورد.
  • Gamer Mode: قابلیت به تعویق انداختن فعالیتهای نرم افزار ضد ویروس از قبیل پنجره های هشدار، به روز رسانی، وظایف تعریف شده (Scheduled) و ... به منظور صرفه جویی در منابع سیستم در هنگام نیاز کاربر به تمرکز و استفاده از حالت تمام صفحه مانند انجام بازی و یا قرارگیری در جلسات آنلاین.
  • Energy Saving Mode: شناسایی خودکار میزان شارژ باقی مانده باطری رایانه های همراه و به تعویق انداختن وظایف تعریف شده (Scheduled) و یا دریافت فایل های روزآمدی حجیم در صورت عدم وجود شارژ کافی.
  • Smart Detection: شناسایی هوشمند و حفاظت از رایانه در مقابل بدافزارهای مخرب ناشناخته توسط تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی.
  • Enhanced Media Control: اسکن خودکار کلیه حافظه های فلش، کارتهای حافظه، و دیسکهای نوری و قابلیت مسدود کردن آنها با توجه به کارخانه سازنده، ظرفیت و سایر خصوصیات.
  • Advanced HIPS Functionality: زیر نظر گرفتن رفتار های سیستم از قبیل: رجیستری های سیستم عامل، فرآیندهای در حال اجرا، برنامه های اجرا شده و ... به منظور افزایش ضریب امنیتی رایانه.
  • Light Footprint:استفاده از حداقل منابع سیستمی جهت افزایش راندمان و بازدهی و عدم ایجاد سربار در عملکرد سیستم.

۴ سال پیش
باریکلا خیلی چرت بود خوشم

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران