بدون مجموعه

برادران رایت


خلاصه :

آنها سال‌ها بر روی گلایدرها و وسایل نقلیه مشابه قبل از نخستین پروازشان کار می‌کردند. آن‌ها همچنین بخاطر ابداع اولین روش منطقی برای هدایت هواپیما شهرت دارند.

ویلبر و ارویل پسران میلتون رایت بوده و در یک خانواده ۹ نفره زندگی می کردند. ویلبر در تاریخ ۱۶ آوریل ۱۸۶۷ در میرویل ایالت ایندیانا و ارویل در ۱۹ آگوست ۱۸۷۱ در زایتون، اوهایو متولد شد؛ تا زمان مرگ ویلبر در سال ۱۹۱۲، این دو جدایی ناپذیر بودند زیرا شخصیت های آن ها مکمل هم بود (هر کدام، کمبودهای دیگری را پر می کرد). ارویل پر از ایده و شور و شوق و ویلبر در عادت های خود پایدارتر بود، در قضاوت هایش بالغ تر شده و به یک پروژه منطقی تر نگاه می کرد.

زمانی که آن ها در دبیرستان تحصیل می کردند، ویلبر تصمیم گرفت که به دانشگاه ییل رفته و کشیش شود. با اینحال صدمه او در حین بازی هاکی، مانع از ادامه تحصیل او شد. او تا ۳ سال پس از آن ماجرا، تحصیلات خود را در کتابخانه بزرگ پدرش ادامه داد. در سال های اولیه پس از آن دو پسر به پدرشان کمک کردند که مجله ای با عنوان «تلسکوپ مذهبی» را ویرایش کنند. بعدها، آن ها مقاله خود را، با عنوان اخبار بخش غرب (West Side News) آغاز کردند. آن ها با هم شروع به کاری به عنوان محصولات پرینتی از تبلیغات مذهبی گرفته تا تجاری کردند و در سال ۱۸۹۲، فروشگاه دوچرخه رایت را در دیتون باز کردند. این شغل کاملی برای برادران رایت بود، زیرا در آن یکی از دستگاه های مکانیکی هیجان انگیز آن زمان حضور داشت: دوچرخه.

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران