رویدادهای مدرسه

پایه هشتم

تبلیغ نمایندگی مجلس

کلاس ب


خلاصه :

بسم الله الرحمن الرحیم ؛ امیرعباس رهبر مدامی ، داوطلب نمایندگی مجلس 

در این روز های کرونایی که تقریبا تمام کار ها به صورت مجازی برگزار و اجرا می شود ، باید کسی نمایندۀ دانش آموزان باشد که بتواند از طریق کامپیوتر ، لپ تاپ و گوشی موبایل تمام کار ها را به صورت منظم و عالی انجام دهد . پس این فرد باید کسی باشد که به سیستم های الکترونیکی (مخصوصا کامپیوتر که بهترین وسیله برای استفاده مناسب از برنامه های مجازی است) مسلط باشد . 

من هم خدا رو شکر به کامپیوتر و یا لپ تاپ تسلط کافی را دارم . 

یکی از برنامه های پر کاربرد در مدرسه و مخصوصا این دوران مجازی ، نرم افزار فتوشاپ است که بنده به صورت کامل این نرم افزار را بلدم . 

قابلیت دیگری که خیلی پرکاربرد است ، ساخت فیلم است که باز هم من خوشبختانه می توانم از طریق نرم افزار کورل ویدئو این کار را بکنم . 

نرم افزار های ورد ، اکسل و پاورپوینت هم که خیلی خیلی در این روز ها پرکاربرد است هم ، از جمله مواردی است که من به آن ها تسلط دارم و گفتنش بسیار مفید است . 

شما می توانید از طریق لینک زیر به یکی از مطالب من سر بزنید و ببینید که برای کلاس های آنلاین چه مشکلاتی را برای دانش آموزانی که برای مثال میکروفون شان وصل نمی شد و...  رفع نمودم . و این نشان دهندۀ این است که بنده می توانم در مجلس برای کار هایی که به صورت مجازی است ، کمک رسان باشم تا به بهترشدن مدرسه کمک کنم . 

یکی از مسئولیت های مهم دیگر که مجلس دارد نظارت بر وزرا و رییس جمهور است . این حکومت به این دلیل که اولین حکومتی است که به صورت مجازی برگزار می شود ، ممکن است  به دلیل کم تجربگی ، ضعیف کار کند . پس مجلس باید به خوبی بر این مورد نظارت کند . البته که این مورد هم بر میگردد به قابلیت های کامپیوتری نمایندگان . چرا که اگر اطلاعات خوبی از کامپیوتر داشته باشند می توانند نظارت بهتری بر دولت داشته باشند . 

برنامه های مورد نظر : برگزاری سینما میزان ، بهبود عملکرد کلاس های آنلاین و آفلاین ، بهبود عملکرد مراسمات مجازی و ... 

شما به دنبال شایسته ترین فرد بگردید و به او رای دهید 

یا علی مدد 

 

 

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران