مقالات

بازیکنان خوب والیبال

بازیکنان مطرح والیبال که برای خودشون غولی هستند


خلاصه :

بازیکنان مطرح والیبال که در والیبال برای خودشان عولی هستند همچون : سعید معروف،انگاپت،محمد موسوی و غیره....

اروین انگاپت

انگاپت والیبال حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۸ آغاز کردو او در اکتبر ۲۰۱۰ هنگام قهرمانی جهان به دلیل مسائل انضباطی از تیم ملی اخراج شد، اما سال بعد زمان مسابقات قهرمانی اروپا به تیم بازگشت. او همراه با تیم ملی فرانسه در قهرمانی جهان ۲۰۱۴ شرکت کرد و در بازی رده‌بندی با شکست برابر آلمان به مقام چهارم جهان رسید. وی در همین سال به مودنا منتقل شد. هم‌چنین او یکی از اصلی‌ترین مهره‌های تیم ملی فرانسه در لیگ جهانی ۲۰۱۵ و قهرمانی اروپا ۲۰۱۵ بود که در هر دو به قهرمانی رسیدند. انگاپت در سال ۲۰۱۸ از مودنا به زنیت کازان پیوست. وی در طول چهار سال حضورش در تیم مودنا و در سری A موفق به کسب تمامی عناوین از جمله قهرمانی در لیگ و سوپر کاپ ایتالیا شد.

سعید معروف

معروف توسط کمیته ویس مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۸ در قاره آسیا و در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ در سطح جهانی در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ نیز به عنوان بهترین پاسور و باارزش ترین بازیکن انتخاب شد. او همچنین به عنوان یکی از سه پاسور برتر جهان والیبال شناخته می‌شود. سعید معروف با عملکرد درخشان خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ نخستین جایزه معتبر فرا آسیایی خود را به عنوان بهترین پاسور مسابقات دریافت کرد

سید موسوی

موسوی در آغاز این رقابت‌ها در پوستر رسمی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان نماینده ایران در پوستر ستارگان گروه ب قرار گرفت. محمد موسوی در این دوره از مسابقات با میانگین ۱٫۱۶ امتیاز از دفاع در هر ست، بهترین مدافع روی تور رقابت‌ها لقب گرفت. موسوی در مجموع از ۱۹۷ تلاش خود در دفاع روی تور، ۴۷ امتیاز به دست آورد ، محمد موسوی لقب هیروی ایرانی را به خود اختصاص داد. موسوی در پایان لیگ جهانی در ترکیب نهایی تیم منتخب قرار نداشت و فدراسیون جهانی والیبال، دلیلش را انتخاب بازیکن از چهار تیم برتر این مسابقات اعلام نمود. محمد موسوی پس از این لیگ جهانی ۲۰۱۳ از سه تیم ایتالیایی پیشنهاد داشت که آن‌ها را رد کرد.

سلام خوب بود ولی چرا نظرسنجی اش خرابه ؟؟؟

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران