دلنوشت

تاثیر خط یر زندگی


خلاصه :

تاثیراتی که خط خوش روی آدم میگذارد

سلام 

خط یجور نشانه احترام است  یعنی فردی نامه ای را وقت بیشتری بگذارد و خوش خط تر بنویسد یجور احترام به فرد مقابل گذاشته و برعکس و فرد یک ذهنیت خوب نسبت به شما میگیرد 

دست خط شما می تواند درباره شخصیت، حالات ذهنی، حوادث احساسی، هماهنگی بین دست و چشم یا حتی ساختار استخوانی که روی نحوه نگهداشتن قلم اثر می گذارد، اطلاعاتی را بیان نماید. زمانی که یک دست خط ساده میتواند چنین مشخصاتی از هویت شما را بازگو کند، خوش خطی چه اثری روی مخاطبین تان خواهد گذاشت؟

 

چطور در فرصت اندکی که در یک قرار ملاقات در اختیار دارید میتوانید ویژگی های بارز خود مانند تعهد، پشتکار، اعتماد به نفس و.. را به درستی اثبات کنید؟! به شما اطمینان می دهیم که خط خوش کلید موفقیت فردی و مهارتی است که ضمن تغییرات درونی، دنیای پیرامون تان را نیز متحول می کند. برخی از خصوصیاتی که با دیدن خطی خوش در ذهن افراد متصور می شود عبارت است از:

دقت و تلاش فردی: داشتن خطی خوش نیاز به دقت و تلاش فراوان دارد. چنین فردی می داند که برای به دست آوردن هر چیز جدیدی باید همت کند و تنها با پشتکار میتوان به خواسته ها رسید. فرقی نمی کند این خواسته بدست آوردن ثروت، موقعیت شغلی بهتر یا خطی خوش باشد.

توجه و تعهد فرد: دست خط شما آیینه وجودی تان است. فردی که به خطی خوش می نویسد یعنی به موجودیت فردی و هویت خود احترام می گذارد. حال اگر یک وظیفه را به او محول کنید به احتمال زیاد تعهد و تلاش فردی او در کارش نیز جاری خواهد بود.

اعتماد به نفس: فرض کنید برای انجام کاشرهای اداری به بانک مراجعه کرده اید وقتی برای وارد کردن هر یک از اطلاعاتی که توسط شما روی فیش یا فرم بانکی نوشته شده مورد سوال مجدد قرار بگیرید و به سختی بتوانند دست خط شما را بخوانند چه حالی می شوید؟ داشتن دست خطی خوش نه تنها شخصیت خوبی از شما و دیدگاه مثبتی در ذهن مخاطبین ایجاد می کند بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس شما نیز می شود.

نظرات و پیشنهادات

خطی خوش یا زیبا نوشتن شبیه یک کلاس برای یادگیری است و خوش خط نوشتن بازتاب دانش شما در افکار مخاطبین است. بنابراین با خطی خوش هم از نوشتن لذت ببرید و هم در ذهن دیگران وجهه خوبی از خود به یادگار بگذارید. در این پست سعی شد تا مهمترین دلایل داشتن خطی خوش و تاثیری که دست خط افراد روی مخاطبین برجای میگذارد را بیان کنیم. شما نیز میتوانید تجربیات خود را در مورد برخورهای افراد حین مواجه با خطی خوش یا سودمندی خط خوش با خودکار در بخش نظرات سایت با ما در میان بگذارید.

حضرت علی(ع)

به خوشنویسی بپردازید که از کلید های روزی است .

 

پیامبر اکرم(ص)

خط نیکو به روشن شدن حق و حقیقت می افزاید

 

 

 

 

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.


پسران

دختران